Jlasian 107 Skrevet for 8 timer siden Så har jeg været forbi Minii til en times sjov: https://annoncelight.dk/showad/438674 Hun er nok en af de mindste thai kvinder, jeg har været sammen med, meget slank og petit. Hendes baller er meget små, næsten for små til min smag og hun har fyld i brysterne, men de føltes stadig meget bløde. Det positive. Hvad angår selve oplevelsen, kan jeg oplyse at hun er meget køn, sød, smilende og serviceminded. Hun prøvede at gøre sit bedste, for at gøre det til en god oplevelse med god øjenkontakt og lidt tungekys, hvis man selv tog initiativ. Selve stedet var ok med gode badefaciliteter men sengen knirker/banker, hvis man giver den gas Det negative. Hendes bj var alt for blødt og selvom vi havde aftalt cim, tog hun munden væk, efter første sprøjt og brugte hånden. Og som skrevet var hendes numse for lille efter min smag. Stedet er en lejlighed på vejen, der går forbi Zoo. Konklusion. Hverken en dårlig eller fantastisk oplevelse, nærmere sådan lidt imellem men ikke nok til en gentagelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg