Hop til indhold

Lisa Thai girl in vejle …

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været samme med hende. Hun har en fræk og lækker krop. 

Da jeg ankom, lod hun mig tage hende på brysterne, hvorefter hun vendte røven til og lod hendes kjole falde. For mig har hun en fræk krop med gode former. 

Jeg kneppede hende to gange. Den ene gang red hun mig til jeg kom. Reverse cowgirl, så jeg kunne se hendes frække røv. Den anden gang kneppede jeg hende i en stående doggy. 

Hun er meget berøringsvenlig. Jeg bestilte 60 min med FB og sex. Prisen er almindelig pris for 60 minutter i Vejle.

Skrevet
ThomasPaaTur skrev, for 4 timer siden:

Da jeg ankom, lod hun mig tage hende på brysterne, hvorefter hun vendte røven til og lod hendes kjole falde. For mig har hun en fræk krop med gode former. 

Jeg kneppede hende to gange. Den ene gang red hun mig til jeg kom. Reverse cowgirl, så jeg kunne se hendes frække røv. Den anden gang kneppede jeg hende i en stående doggy. 

Hun er meget berøringsvenlig. Jeg bestilte 60 min med FB og sex. Prisen er almindelig pris for 60 minutter i Vejle.

Hvor i Vejle er pigen, forventer ikke adressen men ca

• 3 weeks later...
Skrevet
ThomasPaaTur skrev, den 25.12.2025 at 14:46:

Kneppede du hende uden gummi 

Skrevet
Singelguy skrev, den 29.12.2025 at 13:18:

Nogen der ved om hendes bryster er ægte?

Nej,  de har uden tvivl fået silicone. 

Derudover er det min opfattelse at hun altid ønsker brug af kondom (havde en føler ud ved seneste besøg) 

Mht stedet (lejlighed) er det tæt på spinderihallerne - så det er et stykke fra banegården, som nævnes i denne tråd.

Skrevet

Har besøgt hende i diskret lejlighed i ensrettet gade i vestbyen . God service , sød pige , pris lidt over normal Vejle standard .

• 2 weeks later...
Skrevet

Hun er nu i Kolding. Er der nogen der har prøvet hendes golden shower?

Redigeret af Herbertus

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.