Snadremanden 264 Skrevet 19. December, 2025 Jeg fik aflagt et visit hos Bella, her i eftermiddag. Hun ser total lækker ud på sine billeder og virkeligheden afspejler det også okay nok. Jeg formoder hun er fra Mellemamerika, muligvis Columbia, som en anden pige jeg har mødt i samme lejlighed. Denne havde til gengæld af en helt anden og absolut mere positiv tilgang til tingene, end Bella! Bella er venlig og smilende, men har også en noget kølig distance. Især efter pengene har skiftet hænder. Vi, eller hvem det nu var jeg havde skrevet med på engelsk, havde aftalt 30 minutter + kys (800+200). Engelsk var i hvert fald ikke pigens stærke side. Men hun lod mig forstå at kys kunne ikke lade sig gøre, selv om det står på hendes annonce. Jeg rakte hånden ud for at forlange de 200 tilbage og fik en enkelt 100-mand. Da hun skulle række mig nummer to, lagde hun hovedet på skrå og smilede indsmigrende og jeg lod hende beholde den. Hun startede nærmest med at tvinge en alt for lille regnfrakke, ned over hovedet på den følgende akts hovedaktør, selv om denne var langt fra klar til dette. Men det lykkedes hende med hjælp fra læberne. Efter et kort blow, ville jeg gerne smage hende. Men det kunne heller ikke lade sig gøre, af en eller anden uvis grund jeg ikke helt forstod. Hun satte sig i stedet overskævs på mig og begyndte på en ridetur. Efter lidt tid fortsatte vi i doggy, for at slutte i en missionær. Men under hele akten var der ikke den store indlevelsesevne. Nærmest så snart jeg havde fået overrakt nogle vådservietter, hang hun i telefonen igen, som hun også gjorde da jeg ankom. Jeg forlod lejligheden igen ca. 25 minutter efter jeg var kommet indenfor, Det var såmænd en lidt fesen seance og hun skal nok ikke regne med mig som gæst igen. Hun er ellers et ganske nydeligt eksemplar af det modsatte køn, men der er fravær af enhver form for indlevelse. Ud over at der var lidt godt at “tage fat i”, kunne jeg nu lige så vel have klaret det selv derhjemme. Det havde også været billigere … https://annoncelight.dk/showad/444629 https://annoncelight.dk/profile/Bellasexy1 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Medaltrespekt 32 Skrevet 19. December, 2025 I købesexverdenen har jeg Jeg en teori om at unge piger som ser ALT for godt ud, typisk tillader sig at give dårlig service, fordi at de føler deres udseende er nok. derimod er der de knap så “modeltype” piger som kompensere for deres udseende med deres høje service niveau det er selvfølgelig ikke altid sådan det fungere, men jeg oplever det ofte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 3007 Skrevet 20. December, 2025 Snadremanden skrev, for 13 timer siden: Jeg fik aflagt et visit hos Bella, her i eftermiddag. Hun ser total lækker ud på sine billeder og virkeligheden afspejler det også okay nok. Jeg formoder hun er fra Mellemamerika, muligvis Columbia, som en anden pige jeg har mødt i samme lejlighed. Denne havde til gengæld af en helt anden og absolut mere positiv tilgang til tingene, end Bella! Bella er venlig og smilende, men har også en noget kølig distance. Især efter pengene har skiftet hænder. Vi, eller hvem det nu var jeg havde skrevet med på engelsk, havde aftalt 30 minutter + kys (800+200). Engelsk var i hvert fald ikke pigens stærke side. Men hun lod mig forstå at kys kunne ikke lade sig gøre, selv om det står på hendes annonce. Jeg rakte hånden ud for at forlange de 200 tilbage og fik en enkelt 100-mand. Da hun skulle række mig nummer to, lagde hun hovedet på skrå og smilede indsmigrende og jeg lod hende beholde den. Hun startede nærmest med at tvinge en alt for lille regnfrakke, ned over hovedet på den følgende akts hovedaktør, selv om denne var langt fra klar til dette. Men det lykkedes hende med hjælp fra læberne. Efter et kort blow, ville jeg gerne smage hende. Men det kunne heller ikke lade sig gøre, af en eller anden uvis grund jeg ikke helt forstod. Hun satte sig i stedet overskævs på mig og begyndte på en ridetur. Efter lidt tid fortsatte vi i doggy, for at slutte i en missionær. Men under hele akten var der ikke den store indlevelsesevne. Nærmest så snart jeg havde fået overrakt nogle vådservietter, hang hun i telefonen igen, som hun også gjorde da jeg ankom. Jeg forlod lejligheden igen ca. 25 minutter efter jeg var kommet indenfor, Det var såmænd en lidt fesen seance og hun skal nok ikke regne med mig som gæst igen. Hun er ellers et ganske nydeligt eksemplar af det modsatte køn, men der er fravær af enhver form for indlevelse. Ud over at der var lidt godt at “tage fat i”, kunne jeg nu lige så vel have klaret det selv derhjemme. Det havde også været billigere … https://annoncelight.dk/showad/444629 https://annoncelight.dk/profile/Bellasexy1 Er hun glatbarberet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 264 Skrevet 20. December, 2025 Joey Joe Joe skrev, for 4 timer siden: Er hun glatbarberet? Det ved jeg ikke med sikkerhed, syntes jeg på afstand kunne ane en smal stribe. Men jeg fik som skrevet ikke muligheden for at nærstudere missen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbEnKrammer 96 Skrevet 22. December, 2025 Generelt, så jeg vil ikke have noget at gøre med kvinder, som kun kan se ned i en telefon. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg