Titommeren 568 Skrevet 18. December, 2025 https://annoncelight.dk/showad/268204 Nem og hurtig aftale i Søborg Hovedgade og man kan parkere lige i nærheden. En skøn mørk (columbiansk?) kvinde åbnede døren efter lidt forvirring om, hvor jeg skulle gå ind, fordi hun glemte at tilføje “A” til husnummeret og jeg var lige ved at ringe på hos naboen. Hun havde dejlige store bryster og en fantastisk stor rund røv samt talje. Det kunne godt være hende på foto, men med lidt flere kilo på kroppen. Kanon krop. Pengene skiftede hænder og vi røg under bruseren, kys, kærtegn, pikspil og en god golden shower, inden vi røg tilbage i sengen. En våd og skøn 69’er uden gummi, hvor jeg var begravet i hendes store baller. Hende på alle 4. Et syn for guder med den skønne, mørke røv samt svaj i ryggen mens jeg kneppede hende bagfra med kondom. Eksplosion, afslapning og small talk. Rigtig sød pige og god behandling til rimelig pris. Kunne godt komme igen, hvis jeg boede på Sjælland. Kan anbefales 5 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg