Joey Joe Joe 3007 Skrevet 18. December, 2025 Hvis man kan lide helt unge piger, så er der en super mulighed lige nu i Vejle C. På en af de kendte adresser. Helt vildt lækker. Naturlig helt ungpige udseende. Helt som billeder i annonce. Man må gerne røre og slikke. Jeg tog bare 30 min uden tillæg. Helt tilfreds. Kan anbefale. Hun kan ikke engelsk, men så tog jeg Google oversæt på mobilen, hvor jeg havde skrevet det jeg gerne ville og fået det oversat til spansk. Og viste hende så teksten. Og så blev det helt sådan Jeg tror dog hun kun er til det mere almindelige. Blide. Men kan man lide det, så er det en super mulighed af de sjældne i regionen. https://annoncelight.dk/showad/444630 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 68 Skrevet 19. December, 2025 så du hende den anden kan se at hun tilbyder en trekant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 3007 Skrevet 19. December, 2025 henrik_klausen skrev, for 5 timer siden: så du hende den anden kan se at hun tilbyder en trekant Nej det gjorde jeg ikke. Jeg spurgte, men der var vist en entre der lige skulle betales Jeg tror man kan regne med den andens pige billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 264 Skrevet 19. December, 2025 (edited) Joey Joe Joe skrev, for 3 timer siden: Jeg tror man kan regne med den andens pige billeder. Det kan man, men jeg regner bestemt ikke med et genbesøg af den grund. Har anmeldt “den anden pige”, Bella, her: Jeg fik i øvrigt også et godt kig på Alice og hun svarer fint til sine billeder. Redigeret 19. December, 2025 af Snadremanden Tilføjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 80 Skrevet 19. December, 2025 Er hun helt glat barberet og kan lide at blive slikket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 3007 Skrevet 20. December, 2025 NP Dok skrev, for 7 timer siden: Er hun helt glat barberet og kan lide at blive slikket Nej, men kort studset hår på missen. Hvilket jeg synes var super fræk til afveksling. Hun kan godt lide at blive slikket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 264 Skrevet 20. December, 2025 Joey Joe Joe skrev, for 4 timer siden: Nej, men kort studset hår på missen. Hvilket jeg synes var super fræk til afveksling. Hun kan godt lide at blive slikket. Det lyder til at hun ville have været et bedre valg, end veninden på værelset overfor. Fik du mulighed for kys hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 3007 Skrevet 20. December, 2025 Snadremanden skrev, for 42 minutter siden: Det lyder til at hun ville have været et bedre valg, end veninden på værelset overfor. Fik du mulighed for kys hos hende? Det jan jeg ikke sige dig da jeg ikke købte dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Facts 5 Skrevet 30. December, 2025 Enig i billeder er den unge kvinde og hendes unge alder passer fint. Desværre blev min oplevelse ikke den samme som andre beretter. Min oplevelse er at hun er træt, ønskede alt overstået hurtigst muligt og jeg var vel på gaden efter under 15 min. På med gummi med det samme, ingen slik eller blow (sagde hun ikke kunne lide det), direkte i missionær osv. Måtte i øvrigt også vente på gaden fordi hun ikke var klar. Og lagenet bar præg af andre mænds udladninger (lagde først mærke til det da jeg tog tøjet på. Ingen repeat herfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NuclearCore 4 Skrevet 4. Januar (edited) Facts skrev, den 30.12.2025 at 22:29: Enig i billeder er den unge kvinde og hendes unge alder passer fint. Desværre blev min oplevelse ikke den samme som andre beretter. Min oplevelse er at hun er træt, ønskede alt overstået hurtigst muligt og jeg var vel på gaden efter under 15 min. På med gummi med det samme, ingen slik eller blow (sagde hun ikke kunne lide det), direkte i missionær osv. Måtte i øvrigt også vente på gaden fordi hun ikke var klar. Og lagenet bar præg af andre mænds udladninger (lagde først mærke til det da jeg tog tøjet på. Ingen repeat herfra. Enig i ovenstående. Besøgte hende kort før jul. Udover at jeg skulle vente omkring 45 minutter mere end aftalt, så var hun utroligt uentusiastisk. Hun gav godt nok blow med kondom, hvilket hun ikke virkede til at have noget imod denne dag. Til gengæld afslog hun blankt oral eller finger på hende, hvilket var lidt ærgerligt. Senere begyndte jeg at kunne lugte, at hun nok havde.. nogle problemer forneden. Jeg er ikke erfaren nok til at konkludere, at det var en kønssygdom, men jeg tænker, der var noget infektion af en art. Da først vi var i gang med sex, så var lugten ikke rigtig til at skjule. Hun snakkede også om, at det gjorde ondt på hende under sex, hvilket tydeligt kunne fornemmes. Jeg tænder ikke ligefrem på, at dyrke sex med én, der har ondt, så jeg endte med at komme ved et handjob i stedet. Det er hende på billederne, omend med mindre makeup og ikke samme flotte hår. Altså, hun ser absolut ikke lige så godt ud på billederne, men hun er helt okay at se på alligevel. Verdict: Jeg kommer ikke hos hende igen. Det var ikke pengene værd. Redigeret 4. Januar af NuclearCore 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg