HansenDanmark 394 Skrevet torsdag klokken 17:34 https://sexnord.net/en/profile/777204/amyra Det er pigen på billederne og målene i annoncen passer meget godt. I mine øjne en meget køn ung pige, lille og slank. Hun er meget venlig og smilende. Servicen var gennemsnitlig, godkendt uden at være prangende Jeg har været ved piger som var meget meget værre Vil jeg besøge igen: Måske fordi jeg synes hun var lækker, men der er andre jeg hellere vil gå til. Skal du besøge hende: Ja, hvis du nyder en ung, køn pige med en dejlig krop og pænt ansigt og venlig opførsel. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1920 Skrevet torsdag klokken 18:12 Tak for anmeldelsen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 394 Skrevet torsdag klokken 18:16 @Elprebsi Aber gerne Dejligt at vide anmeldelserne bliver læst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1920 Skrevet torsdag klokken 18:29 HansenDanmark skrev, for 12 minutter siden: @Elprebsi Aber gerne Dejligt at vide anmeldelserne bliver læst Det gør de bestemt. Jeg har ikke (økonomisk) mulighed for at komme afsted så tit, så det er dejligt at kunne vælge kvalitet på baggrund af dine anmeldelser, når der så er mulighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leomysjkin 16 Skrevet for 23 timer siden Tak for anmeldelsen og enig med Elprebsi. Jeg forsøger at begrænse besøgene også af økonomiske årsager, glædespiger kan hurtigt blive en dyr hobby. Anmeldelser sikrer, at man kan træffe nogle bedre valg, jeg ville ønske, at der var flere, der benyttede sig af det. Det behøver jo ikke at være lange romaner, bare lige en beskrivelse af om oplevelsen var ok og om billederne er retvisende . Derudover kigger jeg også på pigerne i Flensborg, da jeg bor tæt på grænsen, så dine erfaringer læser jeg med stor interesse. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg