Hop til indhold
HansenDanmark

Amyra i Flensborg

Recommended Posts

https://sexnord.net/en/profile/777204/amyra
Det er pigen på billederne og målene i annoncen passer meget godt. 
I mine øjne en meget køn ung pige, lille og slank. 
Hun er meget venlig og smilende. 
Servicen var gennemsnitlig, godkendt uden at være prangende :) Jeg har været ved piger som var meget meget værre 

Vil jeg besøge igen: Måske fordi jeg synes hun var lækker, men der er andre jeg hellere vil gå til. 
Skal du besøge hende: Ja, hvis du nyder en ung, køn pige med en dejlig krop og pænt ansigt og venlig opførsel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HansenDanmark skrev, for 12 minutter siden:

@Elprebsi

Aber gerne :)

Dejligt at vide anmeldelserne bliver læst 

Det gør de bestemt. Jeg har ikke (økonomisk) mulighed for at komme afsted så tit, så det er dejligt at kunne vælge kvalitet på baggrund af dine anmeldelser, når der så er mulighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen og enig med Elprebsi. Jeg forsøger at begrænse besøgene også af økonomiske årsager, glædespiger kan hurtigt blive en dyr hobby. Anmeldelser sikrer, at man kan træffe nogle bedre valg, jeg ville ønske, at der var flere, der benyttede sig af det. Det behøver jo ikke at være lange romaner, bare lige en beskrivelse af om oplevelsen var ok og om billederne er retvisende . Derudover kigger jeg også på pigerne i Flensborg, da jeg bor tæt på grænsen, så dine erfaringer læser jeg med stor interesse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...