Hop til indhold

New Anna Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Jeg skal til dobbelt A imorgen og syntes at denne dame ser sprød ud :) og kan ikke rigtig finde noget om hende herinde, så ville lige høre om det skulle være nogle der har besøgt hende? 

https://annoncelight.dk/showad/397018

Skrevet
Trigger skrev, for 32 minutter siden:

Hej alle

Jeg skal til dobbelt A imorgen og syntes at denne dame ser sprød ud :) og kan ikke rigtig finde noget om hende herinde, så ville lige høre om det skulle være nogle der har besøgt hende? 

https://annoncelight.dk/showad/397018

Er du sikker på det er det rigtige link , det link du lægger op er ikke en New Anna, men en New Suzy ..som er fake billeder .. der er en New Anna i Aalborg, men hende er der ikke noget om 

Skrevet

Billeder passer meget godt, måske 5-7 år gamle.

Sød og rar kvinde der har været i faget nogle år.
Hun er slidt, og lidt maskin aftog. I  Aalborg bliver du inviteret til leg på sofaen i en ellers flot lejlighed. 

pigen 7/10

sted 8/10

genbesøg 4/10

Skrevet

Besøgte New Anna her i aften 

jeg er enig med Aalborgno1 billeder er nogle år gamle. Tror måske også der er et par kilo mere på kroppen. 
der var ikke meget indlevelse fra hendes side, fik at vide jeg var for stor så kun missionær stilling kunne bruges og hun ville hellere bruge hånden end have sex, det tog gnisten fra mig så måtte selv gøre det færdig og komme ud af døren. 
jeg kommer ikke igen. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.