mindiskret 176 Skrevet i går klokken 22:10 https://annoncelight.dk/showad/342458 Besøgte Sandee. Dejlig pige. Nem. Sød. Præcis så smilende som på foto. Foto ligner. Er man til lidt naturbryster, et stort smil og en sød pige, som ikke har travlt, så er hun et besøg værd. Blev pænt modtaget. Man skal liste ind, men når døren er lukket, er det slut med at liste. Blev spurgt hvad hun kunne hjælpe med, og jeg svarede en dejlig kvinde, og så gav hun mig det. Jeg kan ikke fortælle om hendes blow, for kom til at knalde hende alt alt forhurtigt. Jeg kan lide naturbryster, og Sandee kunne lide at blive rørt ved, så det tog ikke lang tid før jeg ... Bagefter var der stadig tid. Hun holdt på mig og sagde der var tid...massage? Nej tak, men så hyggede vi lidt og hun har nemt til grin. Klar til at besøge igen. Sød pige. Go service 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 28 Skrevet for 12 timer siden Tak for anmeldelsen @mindiskret! Hun ser da også både sød og fræk ud Spørgsmål: skal man liste ind pga naboer i en opgang, eller hvordan skal det forstås? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindiskret 176 Skrevet for 57 minutter siden Opgang. Andre lejligheder. Hun siger der ikke, men det ligger ligesom i luften, at vi lister lidt. Døren går meget stille op og i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg