Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/425949

Jeg skriver et nyt indlæg i stedet for at kommentere de mange der allerede findes - fordi - jeg er slet ikke enig i de andres beskrivelser af Mali.

Min oplevelse var en glad dame 45+ med et ikke ret pænt ansigt og ægte (men trætte) bryster. 

Det positive først. Hun pirrer virkelig godt, nok det bedste jeg har prøvet, under massagen

Sexdelen var decideret frygtelig. Jeg har ALDRIG fået så dårlig en sutter og jeg tror hun kom noget bolche i munden som gav en ekstrem varme og så sugede hun bare - altså som i, at hun lavede undertryk. Det var det...helt forfærdigeligt. Så hoppede hun op og satte sig på den, og red helt ustyrligt og gav nogle ulidelige trælse stønnelyde. Helt skabede.

Det sluttede med at hun forsøgte at give mig et håndjob (stående), hvilket jeg selv foreslog. Men det var så febrilsk og de lyde hun lavede var direkte turn-off - så jeg måtte gå uden at skyde raketten af.

Aldrig sket før, og jeg håber ikke at opleve det igen. 

SÅ jeg kan ikke anbefale hende, men må jo bøje mig for, at andre kan - og synes om hende. Det er fair nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hæfter jeg mig herpå da jeg også kom derfra lidt skuffet - det var mit 2. besøg hos hende. Jeg bestilt 60min massage + BTB + hj. Massage delen var igen udmærket men derefter gik det over i at lokke mig til mere end jeg bestilte. Meget insisterende med alle tricks lyder osv. Det var først da jeg sagde jeg ikke havde flere kontant med at det stoppede - og så gik over i noget lidt robot agtig. Hun er en sød kvinde men jeg har ikke den stor brug for gensyn.

Redigeret af Happyhour

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har givet Mali en rigtig god anmeldelse og har efterfølgende besøgt hende nogle gange og det er gået støt ned af bakke hver gang. Anden sidste gang havde jeg bestilt en time med bb, 69 og ingen sex. God start, men så kom mersalg på banen midt i det hele, da vi kom til sexdelen. I 69eren stoppede hun op og spurgte, om jeg ville have golden shower. Øhhh ja sgu’ da. Troede det var en ekstra service for alle de gange jeg har været der, men nej… 300 kr. more… øhhh nej tak søster… TWO hundred? NEJ TAK. Så kørte vi videre i 69eren og hun stoppede op igen. Samme seance men med You fuck me? 300… 200? NEJ TAK. En halvfesen afslutning med hånden pga. alle de afbrydelser… Nyt kapitel:

Jeg troppede op en anden dag og havde aftalt 45 minutter full pack med golden shower. Hjertelig modtagelse, hvor man så bliver ekstra opstemt. Så kom den: You want two girls? Jeg hoppede på den, men det var totalt kikset. Først massage af Mali i et stykke tid, hvorefter nr. 2 kom ind, smed tøjet og satte sig oppe ovenover mit hoved og masserede skuldre, mens Mali masserede det nederste af kroppen. Jeg lå på maven og gjorde et ihærdigt forsøg på komme til at slikke fisse på nr. 2 og var ved at knække nakken for at komme til fissen. Det var hun sgu’ ikke så interesseret i. Så “turn around”. Så måtte der sgu’ da ske noget. Øhhhh nej. Mali gik i gang med at sutte pik, men jeg kom ikke i nærheden af at slikke fisse. Hverken på Mali eller nr. 2. Nr. 2 bevægede sig ned i fodenden og nulrede mine fødder, men Mali suttede pikken stiv, på med gummi (ingen pussy slide som de første gange jeg var der) og red pikken med det ene formål at få mig til at komme så hurtigt som muligt. Det var det… Nr. 2 gjorde ikke anden end at smide tøjet, massere skuldrene og så nulre mine fødder. Total nedtur og skuffelse. Aldrig mere. Og hun var en af de bedste, jeg havde mødt, de første gange. Slut med hende…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte osse Mali i sidste uge pga de tidligere anmeldelser, samme oplevelse som overståede, dertil kommer at man skal være musse stille, jeg er ikke den der larmer mest under sex, men blev konstant tysset på, da jeg hviskede, now im comming, fik jeg klasket begge hænder ret op i ansigtet, sssshhhhhhhh samtidig med at det var lidt svært at få luft. Der er nogen chance for genbesøg..

Mvh El Pipo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...