Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Marissa i dag, og hun er woooow!!! Kroppen er utrolig jeg kan bekræfte, at hun er ægte, endda endnu smukkere end på billederne. Hendes services er i top alt hvad hun gør, gør hun med glæde, og hun fik mig til at føle mig i den niende himmel! Jeg kan stadig ikke glemme hendes sensuelle læber og hendes engleagtige ansigt! Jeg anbefaler hende varmt, og jeg vil helt sikkert vende tilbage til hende!!! Gå ikke glip af hende, for hun opholder sig kun i Danmark i et par dage.

https://annoncelight.dk/showad/323482

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan i komme lidt ind på hvor i byen det er.  Er det en privat lejlighed.  Jeg søger ikke en adresse. men bare info om hvad område det er i.  og om det er til at komme til og fra uden en masse mennesker.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
elwis skrev, for 2 timer siden:

Kan i komme lidt ind på hvor i byen det er.  Er det en privat lejlighed.  Jeg søger ikke en adresse. men bare info om hvad område det er i.  og om det er til at komme til og fra uden en masse mennesker.   

Ja, det er en diskret lejlighed, og det er bedst at spørge hende direkte; hun kan give oplysninger om tjenester, ekstra ydelser og hvilket område hun bor i. Tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dentilbagevendende skrev, for 15 timer siden:

Jeg har også været forbi Marissa og hendes veninde Eva i dag i Herning. Eva har jeg besøgt mange gange før, men Marissa er lige ankommet. Det var et dejligt besøg.

Ja, jeg har besøgt Eva et par gange! Hun er en kærlig og sød pige, meget let at kommunikere med, og hun har slet ikke travlt under sessionen. Hendes bevægelser og krop fik mig til at få lyst til mere :wub: Jeg forsøgte at lave en aftale med hende igen, men hun var optaget og anbefalede mig sin veninde Marissa. Jeg kan 100 % anbefale dem begge <3:wub:

https://annoncelight.dk/showad/358053

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...