fnuggi 12 Skrevet 17. December, 2025 Er hun ægte. https://annoncelight.dk/showad/445277 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tor johansen 91 Skrevet 17. December, 2025 fnuggi skrev, for 15 minutter siden: Kan du uddybe Jeg har besøgt hende en enkelt gang i Rønnede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 752 Skrevet 18. December, 2025 tor johansen skrev, for 11 timer siden: Jeg har besøgt hende en enkelt gang i Rønnede Kan du sige lidt mere om oplevelsen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tor johansen 91 Skrevet 18. December, 2025 Blue man skrev, for 7 timer siden: Kan du sige lidt mere om oplevelsen ? Jeg vil helst ikke gå så meget i detaljer udover at hun er en sød kvinde for jeg har lovet hende ikke at sige så meget herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jimmy.wonga 21 Skrevet 19. December, 2025 Hun er god nok, smukkere end på billeder, sød og venlig, og så er hun dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Godtmedlir 347 Skrevet 19. December, 2025 tor johansen skrev, den 18.12.2025 at 14:48: Jeg vil helst ikke gå så meget i detaljer udover at hun er en sød kvinde for jeg har lovet hende ikke at sige så meget herinde Skal du se hende igen? Vil du anbefale hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 76 Skrevet 8. Januar Lidt sjov pris politik sex - 30 min -1300 kr massage med happy ending -30 min 1500 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
emilemil 5 Skrevet 9. Januar Jeg har også besøgt hende, hun er sød og venlig, men billederne er photoshoppet kønnere med hendes ansigt, hun er ikke ligeså køn i virkeligheden som på billederne, så der bliver man lidt skuffet, men fin krop og oplevelse ellers, udover hendes ansigt er gjort noget kønnere på billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg