Vining 71 Skrevet 17. December, 2025 Besøgte Jenny på stedet Odense Sø., aftalte pris med en anden men hun kunne ikke give blow uden, så kom Jenny , aftalte Fp med blow uden, massage, 69 , pussy slide og så sex med frakken , 800 kr msssage 5 min, fin uden pirring. Så på ryggen og masser af creme på, der havde hun håbet på udløsning, men måtte bede om blow,, masser af vådservietter, hun ville gerne bruge hånden, hvilket jeg stoppede. Derefter pussy slide med mega meget creme.. måtte kramme hendes bryster og store vorter, så mente jeg det var tid til sex men det var ikke med i prisen.. jeg fik en ridetur da jeg fortalte at jeg ville skrive på euroguide,, jernet blev slasket ind i creme, lige så pussy , så ikke noget der hidsede lille Peter op., så nu ville jeg have 69, nej nej det var ikke med i pris, bad om at gøre mig færdig med hånden,,, Hendes attituder var overhovedet ikke medlevende.. det tog mig 10 min at få vasket alt de creme af.. Kommer ikke igen!! Nyhed Thaimassage Odense 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 122 Skrevet 17. December, 2025 Sikke en anmeldelse.. at du kan få dig selv til at gennemføre en ridetur efter en trussel, er satme lavt niveau Og man kan overhovedet ikke se et link til annoncen hvis du vil advare os 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 749 Skrevet 17. December, 2025 Link: https://annoncelight.dk/showad/423359 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vining 71 Skrevet 17. December, 2025 Den Lange skrev, for 1 time siden: Link: https://annoncelight.dk/showad/423359 Tusind tak for hjælpen, mobilen kunne ikke få andet frem.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jlasian 113 Skrevet 17. December, 2025 oldmanhavingfun skrev, for 4 timer siden: at du kan få dig selv til at gennemføre en ridetur efter en trussel, er satme lavt niveau Helt enig! Det er fandme usselt! Tag dog dit tøj og smut, og tag ved lære i stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golffjols 7 Skrevet 21. December, 2025 (edited) Vining skrev, den 17.12.2025 at 14:10: Besøgte Jenny på stedet Odense Sø., aftalte pris med en anden men hun kunne ikke give blow uden, så kom Jenny , aftalte Fp med blow uden, massage, 69 , pussy slide og så sex med frakken , 800 kr msssage 5 min, fin uden pirring. Så på ryggen og masser af creme på, der havde hun håbet på udløsning, men måtte bede om blow,, masser af vådservietter, hun ville gerne bruge hånden, hvilket jeg stoppede. Derefter pussy slide med mega meget creme.. måtte kramme hendes bryster og store vorter, så mente jeg det var tid til sex men det var ikke med i prisen.. jeg fik en ridetur da jeg fortalte at jeg ville skrive på euroguide,, jernet blev slasket ind i creme, lige så pussy , så ikke noget der hidsede lille Peter op., så nu ville jeg have 69, nej nej det var ikke med i pris, bad om at gøre mig færdig med hånden,,, Hendes attituder var overhovedet ikke medlevende.. det tog mig 10 min at få vasket alt de creme af.. Kommer ikke igen!! Nyhed Thaimassage Odense Først så truer du med at skrive en dårlig anmeldelse hvis ikke du får noget sex af hende, derefter skriver du alligevel en dårlig anmeldelse her på EG selv om du fik sex, det er sgu lavt. Jeg har i øvrigt selv været hos Jenny og var fuldt ud tilfreds med det aftalte og det givne. Redigeret 21. December, 2025 af Golffjols 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 845 Skrevet 25. December, 2025 Golffjols skrev, den 21.12.2025 at 09:57: Først så truer du med at skrive en dårlig anmeldelse hvis ikke du får noget sex af hende, derefter skriver du alligevel en dårlig anmeldelse her på EG selv om du fik sex, det er sgu lavt. Jeg har i øvrigt selv været hos Jenny og var fuldt ud tilfreds med det aftalte og det givne. Er det samme Jenny som var i Grønnemose? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1820 Skrevet 25. December, 2025 Lars40 skrev, 1 time siden: Er det samme Jenny som var i Grønnemose? Nej 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1558 Skrevet 25. December, 2025 Man opfører sig pænt og truer ikke pigerne med dårlige anmeldelser eller andet. Hvis pigen ikke vil levere det der er aftalt nøjes man med det man kan få eller tager sig gode tøj og går. Herefter kan man lave en anmeldelse om dårlig kommunikation. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg