Hop til indhold
Storstrafferen

Unge tøser i Vejle

Recommended Posts

Halløj.

Jeg har for nyligt hørt en tale om at der i Vejle skulle være et sted, en club eller lignende, hvor unge "amatør" tøser skulle kunne træffes.

Er der nogen der kender mere til det?

Det skulle efter sigende være et arrangement med studerende og andre, som tjener lidt ekstra til dagen og vejen, men som ikke gør det sådan rigtig prof. Men som man som en halvgammel gris som mig, på 40, rigtig godt gad at komme i trussen på ;-)

Anyone?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Halløj.

Jeg har for nyligt hørt en tale om at der i Vejle skulle være et sted, en club eller lignende, hvor unge "amatør" tøser skulle kunne træffes.

Er der nogen der kender mere til det?

Det skulle efter sigende være et arrangement med studerende og andre, som tjener lidt ekstra til dagen og vejen, men som ikke gør det sådan rigtig prof. Men som man som en halvgammel gris som mig, på 40, rigtig godt gad at komme i trussen på :wink:

Anyone?

Hej begge to.

 

Det vil jeg osse....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Studiner i Vejle. Lækre trekanter. - 560 visning(er)

Oprettet 1 dag(e) siden d. 03. Maj kl. 14:06

Frække Studiner søger gentlemen til frække lege og gensidige fornøjelser på fredericiavej i Vejle.SPECIALTILBUD: 2 piger til 1 piges pris.Eksempel: svensk, fransk, luxusdansk med 2 piger til 800, eller 30 minutter med alt bldt, flere udløsninger og rigtig god tid til 1000.

For mere Info, ring til os på Tlf: 76400068

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, det er rigtig nok et sådan sted findes, men det er meget hemmeligt. Det er fortrinsvis lækre gymnasie piger fra omegnen der frekventere stedet for at tjene lidt lommepenge til Ipad, mobiltelefoner og lækkert tøj. Der er godt gang i den med mange forskellige ydelser og priser.

 

Holda kæfth de piger er det rene guf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er rigtig nok et sådan sted findes, men det er meget hemmeligt. Det er fortrinsvis lækre gymnasie piger fra omegnen der frekventere stedet for at tjene lidt lommepenge til Ipad, mobiltelefoner og lækkert tøj. Der er godt gang i den med mange forskellige ydelser og priser.

 

Holda kæfth de piger er det rene guf

 

jeg har aldrig hørt om stedet men er meget interesseret. Hvis det er hemmeligt kunne du så sende mig en PM hvordan man kommer i kontakt med stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et godt bud kunne være....måske det her  - der står nævnt sådan cirka 4 indlæg længere oppe .... :) :) :)    ellers tror jeg Gaffer er godt i gang med at tage tykt pis på jer :)

 

Studiner i Vejle. Lækre trekanter. - 560 visning(er)

Oprettet 1 dag(e) siden d. 03. Maj kl. 14:06

Frække Studiner søger gentlemen til frække lege og gensidige fornøjelser på fredericiavej i Vejle.SPECIALTILBUD: 2 piger til 1 piges pris.Eksempel: svensk, fransk, luxusdansk med 2 piger til 800, eller 30 minutter med alt bldt, flere udløsninger og rigtig god tid til 1000.

For mere Info, ring til os på Tlf: 76400068

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et godt bud kunne være....måske det her  - der står nævnt sådan cirka 4 indlæg længere oppe .... :) :) :)    ellers tror jeg Gaffer er godt i gang med at tage tykt pis på jer :)

 

Studiner i Vejle. Lækre trekanter. - 560 visning(er)

Oprettet 1 dag(e) siden d. 03. Maj kl. 14:06

Frække Studiner søger gentlemen til frække lege og gensidige fornøjelser på fredericiavej i Vejle.SPECIALTILBUD: 2 piger til 1 piges pris.Eksempel: svensk, fransk, luxusdansk med 2 piger til 800, eller 30 minutter med alt bldt, flere udløsninger og rigtig god tid til 1000.

For mere Info, ring til os på Tlf: 76400068

tlf.nr er godt nok tilhøre den blå lagune 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

JA, jeg tager pis på jer...og dog, oplevelser med piger i samme klasse er mulig, hvis i bevæger jer sådan cirka 225 km længere sydpå end Vejle.

http://www.atmos-fkk.de/main.html

 

Og til priser i ikke turde drømme om.

 

 

 

 

Redigeret af Gaffer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...