Hop til indhold

Mistress Milena in Rødovre

Featured Replies

Skrevet

Yesterday I had the pleasure of visiting the most amazing dominatrix, she is a star among the few, her presence, empathy, voice control is out of this world. She has a fantastic control and a sense for pushing the boundaries and challenging the comfort zone. That she is also a divinely beautiful woman with the most alluring eyes and a facial expression that captivates only makes the experience heavenly.

Mistress Milena : 10 out of 10

experience : 10 out of 10

place : 10 out of 10

mistress milena is too good to share, I wish she was mine forever.

https://annoncelight.dk/showad/419460

Redigeret af three
Link indsat

Skrevet

How did you contact her. Its very impossible to get answer from her. 

• 2 weeks later...
Skrevet

I have tried WhatsApp + sms, but no answer. 
Anyone knows an alternative?

Skrevet
  • Author

Just try again and charm her a little bit it might help.

And remember to specify your wiches according to the text in her profile.

Skrevet
three skrev, for 19 timer siden:

Just try again and charm her a little bit it might help.

And remember to specify your wiches according to the text in her profile.

Will do. Thanks. 

Skrevet

Does she do long sessions like 3-4 hours? 
Really hoping to boook something long with her in the next few months 

Skrevet
  • Author

I thing that is possible try and ask her she is very welcoming  in her replies. I had a 1 1/2 hour visit and it was super

Skrevet

Do anybody know why her prices are so cheap compared to other dominas? Seems a liottle weird og worrying?

Skrevet
paspa22 skrev, for 18 timer siden:

Do anybody know why her prices are so cheap compared to other dominas? Seems a liottle weird og worrying?

no need to be worried, she is great :-)

Skrevet
xxpeter skrev, den 5.1.2026 at 08:54:

no need to be worried, she is great :-)

I can confirm!

• 1 month later...
Skrevet

Er ikke så erfaren med Mistrisses: er almindelig penetration sex en del af det eller spørger man ikke engang om det?;-) Jeg elsker kinky pegging golden shower spyt mm men ender helst med at kneppe en dejlig kusse;-) .... tænker det er ikke hvad man kan her?

Redigeret af Jmk

Skrevet
Jmk skrev, den 26.2.2026 at 08:31:

Er ikke så erfaren med Mistrisses: er almindelig penetration sex en del af det eller spørger man ikke engang om det?;-) Jeg elsker kinky pegging golden shower spyt mm men ender helst med at kneppe en dejlig kusse;-) .... tænker det er ikke hvad man kan her?

Jeg har haft normal sex med hende for et par år siden inden hun begyndte at gå mere BDSM men har ikke gjort det i nyere tid da jeg nu til dags kommer når hun knepper mig med hendes store strapon.

Skrevet
Jmk skrev, den 26.2.2026 at 08:31:

Det kan du godt

Skrevet

Hej.

I skal passe virkelig virkelig godt på jer selv  når i besøger hende i Rødovre. Der bliver optaget, både af ejeren af huset og af hende.  Jeg har både besøgt hende og skrevet med hende bagefter, hvor hun blev virkelig vred lidt ud af det blå, hvorefter hun sender, hvad der ligner et screenshot fra en video, af vores session. 

Jeg har henvendt mig til politiet, men forventer egentlig at modtage den klassiske " Vi har henlagt sagen....Da....".

Dette er et uddrag af min historie for at beskytte min anonymitet.  Hvis politiet går videre med sagen deler jeg muligvis mere. 

Pas på jer selv derude. 

Redigeret af KnowitKnowit

Skrevet

I cannot speak to harsh as the moderator red flagged me before for inappropriate vocabulary. You are the same dude that spread lies and the reason is you are rejected for coming here aka pink dress after you text from 10000 phone numbers and you open fake threads to say I don’t reply the numbers . What you say it doent exist but as I see you don’t understand you will see me soon if you have itching in your ass :))) now you will have a real reason to call your police :)) upload a conversation with evidences for what you say as I see you even lie you have been to police hahaha. You will never in your life come back here because you spam me with messages and I told you on 5 numbers you won’t be back here . AKA PINK DRESS AS YOU CALL YOURSELF :)) see you kiss 

Skrevet

Milena, you have had your say. Do not spam the threads. It's clear you have hade a bad experiece and explained yourself. Stalkers are for the police, but not Eroguide.

guccigangprada skrev, for 8 timer siden:

IMG_7553.jpeg

IMG_7554.jpeg

Redigeret af Stapler

Skrevet
KnowitKnowit skrev, den 5.3.2026 at 14:31:

Hej.

I skal passe virkelig virkelig godt på jer selv  når i besøger hende i Rødovre. Der bliver optaget, både af ejeren af huset og af hende.  Jeg har både besøgt hende og skrevet med hende bagefter, hvor hun blev virkelig vred lidt ud af det blå, hvorefter hun sender, hvad der ligner et screenshot fra en video, af vores session. 

Jeg har henvendt mig til politiet, men forventer egentlig at modtage den klassiske " Vi har henlagt sagen....Da....".

Dette er et uddrag af min historie for at beskytte min anonymitet.  Hvis politiet går videre med sagen deler jeg muligvis mere. 

Pas på jer selv derude. 

Jeg har besøgt Milena en til to gange om måneden i et par år. Har ALDRIG oplevet noget der minder om det der. 

Skrevet

Jeg har heller haft nogen som helst problemer hos Milena, men ja der er kameraer udenfor og lige indenfor.

Jeg tog det mest som det var for at passe på pigerne

Milena er super sød, og som alle andre skal man behandle hende pænt ( jeg kan også godt lide at blive behandlet pænt )

• Stapler locked this tråd
  • Stapler unlocked this tråd

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.