OpIdinRøv 61 Skrevet for 23 timer siden (edited) Brødre, hun er for vild! https://nympho.dk/n29623/9806/exquisite-roxy Hun mødte mig på dørtrinnet som en porcelænsdukke. I en kjole, der duftede af parfume, med en stille stemme og et frygtsomt smil, der var næsten bange for at træde for hårdt på. Hendes bevægelser var forsigtige, næsten æteriske, og hun inviterede mig ind med en gestus, der lovede ro og te. Jeg troede, jeg skulle igennem en blid, omhyggelig forspil. Hvor tog jeg fejl. Hendes uskyld viste sig at være den tyndeste is, under hvilken der buldrede et inferno. Det første kys var blidt, men allerede dér mærkede jeg beslutsomheden af stål på hendes læber. Så knækkede isen. Hun sprængte sit skrøbelige skal, og en ægte rovdyrnatur brasede frem. Hun tog imod mig med en aggression, der matchede min egen. Ingen bløde ord, kun instinkt og et begær, der lyste hedt igennem stoffet. Jeg greb hende, skubbede hende mod væggen, og hun bed mig i skulderen som svar – et sødmefødt savn, der pludselig blev til sult. Hendes negle rev sig ind i min ryg, mens jeg tog hende, hårdt og dybt, uden undskyldning eller nåde. Rummet fyldtes med lyden af vores sammenstød, hendes rå, uhæmmede støn og min egen grynten. Vi kæmpede om dominansen på gulvet, på bordet – et slag uden regler. Hun udfordrede mig, vendte magtbalancen og pressede mig ned, red mig hårdt og hensynsløst, indtil vi begge rystede af udmattelse og ekstase. Det var brutalt, primalt og utroligt tilfredsstillende. En ren, udemilderet udladning. Det her var ikke sex. Det var en indvielse. Ødelæggelsen af et illusion om hende, og henrykkelsen over det sande, vilde væsen, der blev afsløret. Hun startede som en engel og endte som en demon, der pressede sjælen ud gennem mine porer. Hvis du er klar på en Dr. Jekyll og Mr. Hyde, der lever i samme krop, så er dette den mest intense oplevelse, livet kan byde på. Men vær advaret: efter hende vil alt andet føles kedeligt, tamt og fuldstændig uværdigt. Du forlader sådan et møde arrig, svedig, med bankende tindinger og fuldstændig tom – bortset fra hendes duft, der er brændt fast i din hud som et brandsår. Anbefaling: Kun for de absolut modigste. 10/10 for rå, ubønhørlig intensitet. Redigeret for 23 timer siden af OpIdinRøv 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1036 Skrevet for 14 timer siden Var anal på programmet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slap 8 Skrevet for 3 timer siden Tak for anmeldelsen, Passer de 50 kilo? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg