Hop til indhold

Recommended Posts

Hej drenge

så var jeg forbi sølgade, de have 1 time for 550,- med en nøgen pige - og det lød spænden.

Der var ikke så meget vag det var Lee der tog i mod og ja det er henne på billedene

Ja hun hoppede ud af tøjet og masserede nøgen, men massagen var mere hygge og nys med var da meget hyggeligt.

da hun masserede bennene til sidst lave hun den klasiske med at lige, komme til at røre lidt.

Så om på rygge og vil du have mere - Øhe ja tak en hånd for 300,- og her var hun sku ret fræk, og gav meget god lir

men jeg kommer ikke igen hos henne for massage var under middel.

Høre gerne om jeres erfaringer med MO hun virker meget fræk, men er hun det? og er massagen go?

http://side6.dk/resultatside/?q=2929

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

Jeg var heller ikke begejstret; syntes stedet var meget kedeligt. Tror det var MO som stod for min massage, men det var same trend, lidt hurtigt strygeri, og saa sporgsmaalet - "oensker du ekstra".

mvh

G

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er min umiddelbare erfaring og vurdering at klinikken i Sølvgade primært er til sex og ikke massage. Ordentlig massage har jeg ikke fået der og heller ikke hørt om!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Sølvgade 92, kld., Kbh. i går aftes. Blev taget imod af Lee, som er pigen på billederne 26-33 i Side6 linket ovenfor. Og ja, det er hende på billederne, omend jeg synes hun ser noget ældre ud i virkeligheden og nok også har fået lidt mere sul på kroppen siden de billeder blev taget. Der står at hun er 29 år gammel, men det skal nok tages med et gran salt (+10 vil jeg tro). Men stadigvæk, en ok pæn thaipige, med et par rigtig gode (og suttevenlige) C-skåls bryster. Jeg spurgte, hvad hun havde på menuen, og hun svarede (på engelsk) at jeg kunne få alt: massage, sex, 69, blowjob. Jeg bad om sex, hvilket hun svarede kostede 1500 kr. for 1 time og 1000 kr. for en halv. Jeg tog imod tilbudet om den halve time. Hun lagde ud med at give mig lidt massage på bagsiden, alt imens vi hyggesnakkede lidt. Massage er nok ikke er hendes spidskompetence, men det var såmænd ok som opvarmning. Efter ca. 10 min gik vi over til sexen. Lee kan absolut godt varmes op, og det blev til en rigtig god lang nær-GFE oplevelse (dog uden kys), med hende i alle stillinger. Det var min fornemmelse, at vi begge nød det. Bagefter hyggesnakkede vi lidt, og jeg forlod stedet glad og tilfreds, ca. 40 min efter jeg var ankommet. Absolut en god oplevelse, og jeg kunne godt finde på at komme igen.

Vedhæftet: To billeder af Lee samt et af bollerummet.

Redigeret af juipui

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...