Hop til indhold
The-Newbie

Sweet young Melisa - KBH - GFE i topklasse!

Recommended Posts

https://nympho.dk/n29589/9800/sweet-young-melisa

Så er det min tur, til at give en lille anmeldelse. -Jeg kan kun finde hendes profil på Nympho og kan desværre ikke finde ud af at lave klikbart link -beklager. 

Men denne gang blev det til en tidlig morgen oplevelse og en fænomenal start på ugen med Melisa. 
Kommunikationen: Gik super let, hun er hurtig til svar og og vi fik aftalt halvanden time med CIM, deep throat og video (uden ansigt). Ifht selve mødes, så forstår hun engelsk ret godt, men er ikke vildt stærk i at tale, vi fandt dog ud af det og fik stadig sludret en masse. 
stedet: Super fint, rent og let at finde. Ikke så meget at sige der. 
Melisa/akten: Nu havde jeg valgt et tidligt møde, så jeg havde en lille kaffe med til hende. Hun var lidt genert/træt lige da jeg ankom. Men hun var meget taknemmelig for kaffen og vi fik klaret det obligatoriske med betaling og et hurtigt bad, så det var ude af verden. I begyndelsen holdt hun lidt igen med kyssene, men jeg fik stille og roligt taget tøjet af hende og lagt hende på sengen og efter måske 15-20 min mellem benene på hende og et par orgasmer, så var det som om jeg fik vækket noget I hende. Det blev dejlige og lidt grådige kys - lige som jeg kan lide det.
BJ’et var helt vildt, og jeg har efterhånden prøvet en del af de GP’er som skulle gøre det rigtig godt. På trods af den unge alder, så havde hun styr på alle tricksene og gik til den. Både temposkift, dyb, og så blev kronjuvelerne heller ikke glemt, hvilket er noget jeg synes mange ellers gør. 
Selve sex’en var også rigtig god, hun brugte lidt glidecreme, men det var på ingen måde for meget og så var hun også dejligt stram og tog godt imod i alle stillinger.
Hendes profil er retvisende (man kan selvfølgelig se at der er redigeret lidt på billederne, men videoerne er 1:1 hende man møder), hendes røv er dejligt rund og sidder helt perfekt. Og hun har  nogle dejlige små bryster, som jeg måtte lege lystigt med (Jeg er helt klart brystmand, så det er vigtigt for mig). 

GFE: Jeg ved godt, at jeg betaler og det måske er et spil for galleriet og normalt bliver jeg ikke snydt af GP’er og har mødt både Matylda og Scarlet som begge er utroligt dejlige. Men Melisa’s GFE føltes utroligt ægte, der var rigtig god øjenkontakt og intimitet og det var bare ligesom at ligge med en nyforelsket kæreste. Det var næsten for godt, for jeg kommer ikke til at kunne glemme hende lige foreløbigt.

Jeg mener hun sagde hun kun er her 4 dage endnu, så tænker hun nok tager hjem enten fredag eller lørdag. Så vær gerne sød ved hende, så hun holder kvaliteten og har lyst til at komme tilbage

alt i alt en 10/10 oplevelse og kommer helt sikkert til at besøge hende igen, næste gang hun kommer til landet og hvis pengepungen tillader det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, 1 time siden:

Tak for anmeldelse :) 

Hun ligner ikke 164 cm og 45 kg…?

Hvor stram er hun irl?

Højden tænkte jeg slet ikke over, så der må jeg være dig svar skyldig.

Men 45 +/- et kilo eller to virker rigtig nok. Hun er ret spinkel/petit bygget, dog med lidt bredere hofter, så røvet stadig er rigtig dejlig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er helt og aldeles væk. Telefonen har været død siden tirsdag klokken 10.50. 
havde en aftale hos hende samme aften som aldrig blev til noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...