Hop til indhold

En beskidt nat på Venus club Milano

Featured Replies

Skrevet

Nu er jeg nødt til at fortælle jer om min dårlige oplevelse på Venus natklub i Milano en nat i november. Jeg ved, det var idiotisk af mig at besøge den alene fuld, men jeg var heller aldrig gået derhen ædru. Jeg tror, jeg aldrig lærer det, og det er dyrt. Efter at have betalt for min egen og en ladys drink for 40 euro hver, i stedet for at købe nye drinks, ville jeg have et privat show 15 min for 150!! (ja, jeg ved...) Det handlede om både bj og mumse, selvom jeg normalt aldrig smager andre mænds rester ædru.

Det var i en mørk aflukke med en ukrainsk skønhed, så næsten ingenting, og hun var "over det hele". Jeg fik selv kun sutte på hendes bryst, aldrig se hennes fisse, tre gange bøjede hun sig ned, som om hun ville sutte på lillemanden, men hver gang gjorde det ondt, som med sandpapir. Til sidst rejste jeg mig, fordi jeg ikke ville have det her. 

Efter to dage begyndte jeg at føle smerter, og jeg har haft et rigtigt helvede siden. Alle tests har været negative, og jeg ved stadig ikke, hvad det var, jeg fik fra "souveniren".  Jeg er gift, så man kan sige, at jeg fortjente det, men det hjælper mig ikke nu. 

Hvad hun brugte er usikkert, men noget forurenet er sikkert, måske var det en beskidt, tør fleshlight af en slags som hun hade i sin taske. Hvis jeg tænker over det, er det tydeligt, at hun ikke brugte munden, da hun ikke behøvede det, hun havde al magten, og pengene var blevet betalt til hendes alfons. Det virker som om, jeg i det mindste fik en urinvejsinfektion, men jeg er nødt til at blive ved med at teste mig selv for alt igen og igen.

https://share.google/reBUVcddh1DNSTiP2

Redigeret af Flellaben

Skrevet

Blev du smittet med noget 2 forskellige steder på samme tur til Milano?

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 27 minutter siden:

Blev du smittet med noget 2 forskellige steder på samme tur til Milano?

Nej, men jeg har tænkt, at det nok var denne hændelse, der skabte problemet. Symptomerne kom hurtigt efter massagebesøget, så det var nok lidt for tidligt, har jeg læst. Altså strip club fredag, massage søndag, smærter mandag morgen.

Redigeret af Flellaben
Detaljeret

• 1 month later...
Skrevet

Dette er ikke ondt ment, men var du også fuld, da du skrev dit indlæg her? 

Flellaben skrev, den 15.12.2025 at 11:31:

Hvad hun brugte er usikkert, men noget forurenet er sikkert, måske var det en beskidt, tør fleshlight af en slags som hun hade i sin taske. Hvis jeg tænker over det, er det tydeligt, at hun ikke brugte munden, da hun ikke behøvede det, hun havde al magten,

Hvordan kan du undgå at se, hvad der foregår, selvom det er "et mørkt aflukke"? Hvad har "magten" at gøre med noget i den forbindelse? 

Sorry, men det er svært at få mening i det du skriver. Kombineret med det her:

Flellaben skrev, den 15.12.2025 at 11:31:

men jeg er nødt til at blive ved med at teste mig selv for alt igen og igen.

... og det faktum, at du som @Den erfarne bemærker har skrevet to indlæg om denne frygt for smitte uden dog nogen positiv test, får mig til at anbefale dig at:

1. søg hjælp mod dine bekymringer, fx en psykolog
  2. drop sidespring, du har ikke personligheden til det.
  • 2 months later...
Skrevet
  • Author

Nr. 2: Du har sikkert ret, det må jeg holde mig fra.

Nr. 1: De har stadig ikke fundet ud af, hvad der er galt, og mine problemer fortsætter. Forhåbentlig kan en aftale med urolog i mai give et svar.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.