Hop til indhold

Recommended Posts

Kan du give en detaljeret beskrivelse af forløbet, som giver læseren bedre mulighed for at vurdere sagen?

Hun er på min to-do-liste, så vil gerne vide mere .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil gerne lige sige at jeg personligt selv har besøgt Lexy 3-4 gange og har altid har fået top professionel service. Hun gav mig engang endda lidt penge tilbage fordi jeg havde betalt for meget 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærgerligt at du har haft den oplevelse. Jeg har ligesom @vincentg besøgt Lexy 4 gange, og fået helt fantastisk behandling hver gang. Ingen snyd med tiden, indlevelsen eller pengene.

Jeg vil tværimod klart anbefale Lexy til dem der er vilde med et sæt store silikonebryster, en fyldig røv og et par ordentlige suttelæber, kombineret med en ung kvinde der giver den fuld gas.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sunt Lexy! 
La început lucrai doar cu prietena mea, nu cu mine! :) Ce s-a întâmplat între tine și ea e problema ta, nu a mea! Eu eram cu prietena ta și dacă vrei să-mi distrugi reputația aici, nu poți! :))) Eu nu fur niciodată, îmi înșeli clienții! Prietena mea vrea și ea să-ți dea banii înapoi pentru sex oral fără, pentru că nu face asta, dar tu spui „Nu, păstrează-l”. Eu am fost acolo și am ascultat toată conversația! După ce plecăm, m-ai rugat să mă întorc singură să stau mai mult cu tine! De ce? 

Redigeret af Lexy0

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...