Hop til indhold
Swarley

30 fantastiske minutter med Lina BBW til fredagsbar.

Recommended Posts

Jeg mødte @Lina_bbw første gang til fredagsbar i september, hvor jeg efter at have snakket med hende, ikke var i tvivl om at der skulle laves en aftale på et tidspunkt. Denne blev desværre aflyst, så da jeg så at vi begge kom til fredagsbar i december, var jeg ikke sen til at booke 30min.:)

Da døren var lukket til det tilstødende lokale, fik jeg straks masser af dejlige tunge kys inden tøjet røg og jeg fik besked på at sutte på hendes dejlige bryster, og herfra var der ingen tvivl om at Lina styrede legen <3.Jeg fik et fint halsbånd på, så man viste jeg nu var ejet af Lina, hvorefter hun åbnede min bukser fik pikken ud og satte reb om denne, inden hun gik i gang med at lege med pik og kugler. Hun lagde sig så på alle 4, og fik så besked på at slikke hendes indbydende røv og dejlige fisse med instruktioner, når det ikke lige var som ønsket:wub:. Jeg fik påsat et kondom og hun gik i gang med det vildeste BJ  inkl, gagging, deep og masser af savl mens jeg fik det frækkert blik fra hendes kønne øjne. Fik så at vide at jeg nu skulle knalde hende, så hun lagde sig med røven så jeg stående kunne tage hende i doggy. Da jeg fik besked på ikke at komme endnu, nåede vi en 2 omgang hvor hun legede med min pik/kugler med hænderne og munden inden jeg endelig fik tilladelse til at komme i samme doggy stilling men denne gang med instruks på at kneppe hårdt og dybt igennem. :wub:

Undervejs var der kys, og mine brystvorter samt pik fik den kærlighed som kun Lina forstår at give dem. (dem som kender hende ved hvad jeg mener).:wub:

Det var først gang jeg prøvede reb og den form for kærlighed Lina gav, men fuck det var fedt.:D 

Næste aftale i 2026 er allerede i støbeskeen, hvor jeg endnu engang står til Lina’s fulde disposition og er spændt på hvad hun har i tankerne.:wub: Men tror det bliver et step op i forhold til dette, da jeg har en straf :twisted:for at kalde hende jyde i september fredagsbaren.:rolleyes:

Jeg kan kun give min varmeste anbefaling, baseret på disse fantastiske 30min<3

Link til Linas annonce: https://annoncelight.dk/showad/331307

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maassaaggee skrev, den 15.12.2025 at 21:49:

Wow :) lyder helt klart som en oplevelse der må prøves.

Så synes jeg du skulle give dig selv den oplevelse at besøge Lina i 2026:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...