Hop til indhold
Jernsvinet

Pink Lady, sig det med blomster

Recommended Posts

Jeg søger af og til lidt på Annoncelight:  https://annoncelight.dk/

 

i håb om at finde guld, men er lidt træt af deres lidt mangelfulde søgefunktioner, men jeg har så fundet ud af at søge på bynavne, så man lettere undgår de mange ubrugelige, men denne dag var der så ikke rigtig nogen brugbare og jeg søgte så lidt mere bredt og faldt så over en annonce med flg. interessante tilbud som lød ca. sådan her: Forestil dig en god lang og dejlig varm pirrende olie massage, liggende nøgen i skæret af levende lys, bare slappe af og nyde mine varme følsomme hænder overalt på din krop med Happy Ending, 1/2 time - kr. 600,- - og det så ikke ud til at være en af de sædvanlige Thai-annoncører, men en alm. dansk pige.

 

Så jeg kontaktede hende pr. e-mail for at få et mere præcist bynavn hægtet på og fik da også snart post tilbage, men det viste sig desværre at jeg havde næsten 1 times kørsel, så jeg ville ikke have tid til at besøge svømmehallen først og spurgte derfor om jeg kunne få et bad, når jeg ankom. Det kunne jeg godt, men hun ville ikke gå med i badet   :cry:  - og det kunne jeg sådan set godt forstå, idet hun er rimelig nystartet og hun kendte mig jo heller ikke endnu   :wink:

 

Vi aftalte så et tidspunkt en aften og jeg begav mig på vej mod byen i Nordvestjylland. Desværre havde jeg lidt svært ved at finde stedet, da vejen er blind og gadenavnet derfor ikke ses fra den afblændede side, hvor jeg havde regnet med at kunne køre ind, men endelig fandt jeg huset og parkerede udenfor, hvorefter jeg som aftalt ringede op. "Er det dig der sidder der i bilen med kasket?". Jo det måtte jeg jo indrømme og kiggede rundt, men kunne ikke lige få øje på nogen - og så stod hun næsten lige bagved bilen, da hun havde været nede for at sætte vasketøj over. Hun bor på første sal og havde fortalt at en af hendes kunder var flygtet igen, da han var kommet til at gå ind hos underboen.

 

Nå, vi gik op at trappen til hendes hyggelige taglejlighed, hvor hun først bød på lidt kaffe i sofaen, så vi kunne lære hinanden lidt bedre at kende. Pink Lady er en nærmest ensom dame ca. 40 år, buttet med langt og krøllet hår, med lidt tatoveringer her og der, men ikke store og direkte afskrækkende, så efter et stykke tid med en hyggelig snak, syntes hun vi skulle gå igang - dvs. jeg startede med at tage tøjet af og gå i bad, før jeg kom ind i stuen igen og hun bad mig lægge mig op på hendes nyindkøbte massagebriks. Nogle af hendes første kunder havde hun betjent i soveværelset, men det syntes hun var lidt for grænseoverskridende og gav også en dårlig arbejdsstilling, så massagebriksen var vist en god investering.

 

Jeg havde valgt at hun kun skulle massere mig på forsiden og koncentrere sig lidt mere om at pirre jernet og gøre mig så liderlig at jeg ville be om at få lov til at sprøjte, så efter hun havde været rundt over det hele bortset fra fødderne, som hun ikke bryder sig om at behandle og givet min musearm og fingrene en god omgang, var det tid til det lidt mere alvorlige med at få flagstangen hejst helt op. Det gik også fint, men jeg måtte lige instruere hende lidt i at forbedre teknikken, ikke tage så hårdt fat og gøre det så langsomt og pirrende som muligt - uh - det var godt. Hun skiftede nu side og fortsatte med rigtig at pirre mig, mens hun så ud til at nyde det, når jeg gispede allermest efter vejret. Jeg bad nu om at få lov til selv at rykke skind, da jeg trængte til at få afgang, mens hun imponeret så til, men som en gentlemen overlod jeg det til hende at gøre mig helt færdig.

 

Jeg kunne nu have valgt at gå i bad igen, men anbefalede hende at aftørre mig med et varmt og fugtigt håndklæde, da olierne så rigtig får tid til at trække ind i huden - og det er også rigtig dejligt at blive aftørret med et varmt håndklæde af en dejlig kvinde - den helt rigtige afslutning på en dejlig omgang lækker massage, som fik sat prikken over i´et, da jeg rejste mig og et af hendes påsatte blomster på neglene havde løsnet sig og sat sig fast lige midt på pikkemanden - ja, det så flot ud, men nok ikke så smart at komme hjem og vise til konen   ;)

 

Bagefter havde vi endnu en hyggelig snak i sofaen, jeg viste hende Eroguide og anbefalede hende at få en profil herinde:

 

http://www.eroguide....6020-pink-lady/

 

Link til hendes nyeste annonce: https://annoncelight.dk/annonce/122373/olie-massage

Redigeret af Deputy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fin og informativ anmeldelse. Kan godt lide det omkring, at man starter ud med en lille kop kaffe først

Del dette indlæg


Link til indlæg

Atter en herlig humoristisk og informativ beretning fra Jernsvinets verden.( Er der en Ironmaiden et sted :))

Et spørgsmål: Hvorfor vælger du at rykke selv i opløbsfeltet, og så lade hende køre over målstregen?

Er hun for uerfaren udi håndjob kunsten? Det er selvfølgelig ok, prisen er da rimelig, meeeeen.

Bare der da var et sted hvor pigerne kunne lære/læse sig til, at give et ordentligt HJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare der da var et sted hvor pigerne kunne lære/læse sig til, at give et ordentligt HJ.

Nu er det jo ikke sådan, at alle mænd vil ha det ens, så et standard HJ i en lærebog kan vi kan vi næppe bruge til noget ;-) Du må guide pigen, hvis hun ikke gør det sådan som DU gerne vil have det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Liv.

Det har du selvfølgelig ret i. Faktisk vil jeg heller ikke have det ens hver gang.

Det, jeg så dårligt forsøgte at udtrykke, var at alt for mange piger bare filer løs på banditten. De har overhovedet ikke fornemmelsen med i legen. De læser ikke manden, de kigger ikke engang på ham.

Det er vel for de fleste sådan, at jo længere tid det tager at opbygge udløsningen, jo dybere er den?

Hvis jeg skal ligge og guide pigen, så ryger min dybe koncentration og især nydelsen.

Jeg har oplevet så mange elendige HJ at jeg stort set altid fravælger det - undtagelser findes dog :) hos danske og thai piger. Ingen nævnt, men de har en fast plads i min hukommelse og i min "besøgsplan"

Du kan altid give en mand udløsning - nå ja næsten altid. Der er den mekaniske udløsning. Det er den hvor det alene er påvirkningen af nerverne i pikken og nærmeste omgivelser. Det er ren mekanik, og giver en kortvarig tilfredsstillelse.

Så er der det HJ hvor du egentlig ikke stimulerer nerverne i pikken særligt meget. Du stimulerer alle andre steder, og derved opbygger du spændingen i manden. Du får ham til at glemme alt, og får ham til at kun focusere på sin egen krop, dig, glasklokken af nærhed og total flugt fra hverdagen.

Sjovt nok så præsterer de piger der giver rigtig tantra massage nogle helt fantastiske HJ. Jeg vil ikke engang kalde dem HJ, det er et for fattigt ord.

Så læres kan det, men det er selvfølgelig kun set fra min "red spot"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, og jeg kunne måske også have udtrykt mig klarere; Guide som i, jeg kan lide det hårdt, blidt, ikke på / kun på glans o.lign, hvis hun skal gøre det anderledes, jeg mener ikke du skal ligge og guide under hele sceancen ;-)

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, og jeg kunne måske også have udtrykt mig klarere; Guide som i, jeg kan lide det hårdt, blidt, ikke på / kun på glans o.lign, ikke gennem hele sceancen ;-)

Hmm jahhh, jeg er ikke helt sikker på vi forstår hinanden, men lad os ikke afspore mere.

Jeg får så mange hug af ledelsen for afsporinger, så du må gå i PM hvis vi skal fortsætte sporet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Atter en herlig humoristisk og informativ beretning fra Jernsvinets verden.( Er der en Ironmaiden et sted :))

Et spørgsmål: Hvorfor vælger du at rykke selv i opløbsfeltet, og så lade hende køre over målstregen?

Er hun for uerfaren udi håndjob kunsten? Det er selvfølgelig ok, prisen er da rimelig, meeeeen.

Bare der da var et sted hvor pigerne kunne lære/læse sig til, at give et ordentligt HJ.

 

Der er et par henvisninger til et par videoer i denne tråd:   - dels malkemetoden og så den lidt mere hårdhændede.

 

Men jeg er nu mere til et pirrende HJ - og her synes det svært at få pigerne til at gøre det med flad hånd og strakte fingre på glans - eller bare en enkelt finger, der kører rundt om glanskanten - de vil hellere knytte hånden omkring hovedet og klemme for hårdt omkring skaftet.

 

Massagen af nosserne og forhøjningen bag er desværre også noget som kun de færreste piger giver ret megen opmærksomhed.

 

Nogle forstår det dog godt og går endda videre med en finger evt. påsat et kondom (eller med siliconehandsker) og masserer prostata eller bare godt rundt i røvhullet - men det er lidt smag og behag og hvor godt man kender hinanden.

 

Af og til er det nødvendigt selv at hjælpe lidt til - og det er også spændende for pigerne at se på - ihvertfald bedre at man selv hjælper lidt til end at det bliver en sej affære, som ikke er til glæde for nogen af parterne  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...