Hop til indhold
Emilio 1985

Estland, Letland eller Litauen ?

Recommended Posts

Kære alle

Påtænker rejse til en af de Baltiske lande i det nye år. Og i den forbindelse søer det jo vigtigt der er nogle gode piger der kan købes til sex. Derfor er mit spørgsmål - hvilket af de 3 lande er bedst? Jeg googler mig frem til Estland hvor man er mest liberal mht købesex - men vil høre om nogen har nylige erfaringer og et par tricks at dele?

god dag til alle

E :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Estland var hel tom fra prostituerede da jeg var der I november

Noglelunde på samme stil I alle baltiske lande 

Det var meget sjovere tilbage I tiden derovre nu er det mordaniseret og nærmest umuligt 

Chance for litauen og ved de mindre byer måske til mest aktivitet 

Red light district findes ikke I nogle af de respektive hovedstader…just saying

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var i Tartu som er en universitetsby, brugte igen badoo og kom i kontakt med flere, også en del unge der gerne ville have penge for ydelserne. Men endte med en lokal kvinde på 45-50 år, kort rødt hår og meget store bryster. Slank men med noget på sideben.

Hun kunne egentlig godt lide sex og havde flere faste hun sexede med, så hun kom til mit hotel, fik et glas vin og så var det ellers sex hvor hun gav den gas, ikke så meget med at putte og hygge så blev godt svedig.

Hun sagde så da vi var færdige, jeg har et afbud til mit quizhold lørdag aften, så kom og vær med der. Så vi mødtes med hendes venner og havde en hyggelig aften, og ja bagefter kort gåtur til hotel og sex igen, denne gang lidt mere roligt, men hun stønnede meget højt og jeg tænkte gad vide hvad dem på værelse ved siden af siger.

Så god sex med en lokal, men prøv en dating app

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...