VeryCurious 284 Skrevet 14. December, 2025 Har taget chancen og besøgt Alice i Viby. https://annoncelight.dk/showad/444630 Billederne er retvisende - hun er super lækker og helt naturlig. Dog taler hun næsten ikke engelsk, så når man ikke taler spansk er det lidt svært at kommunikere. Hun var ikke helt vildt indlevende, men det var alligevel en udemærket oplevelse. Nok mest fordi hun var så lækker, hahaha. Det bliver nok ikke til en gentagelse herfra, da jeg foretrækker GFE-oplevelser. Men lækker ung og sprød pige, som leverer en udemærket service, hvis man kan undvære GFE-elementet. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 83 Skrevet 16. December, 2025 Hævede lyst til prøve noget nyt, så Jeg besøgte hende i sidste uge, og var lige ved at gå igen . fordi hen lignede en pige på 15. Hun må være den eneste pige der bruger filter på billeder som få hende til at se ældre ud.men hun en af Viby klanens pige . Så må hun være over 18. Jeg havde de oplevelser som t’s . Hun en go knald , men alt for ung til mig. Kommer ikke igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Copacabana 28 Skrevet 16. December, 2025 Alice ser super godt ud Er hun berøringsvenlig ? Besøgte hendes veninde Bella i sidste uge.Hun er dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VeryCurious 284 Skrevet 16. December, 2025 Betelgeuse1965#2 skrev, for 10 timer siden: Hævede lyst til prøve noget nyt, så Jeg besøgte hende i sidste uge, og var lige ved at gå igen . fordi hen lignede en pige på 15. Hun må være den eneste pige der bruger filter på billeder som få hende til at se ældre ud.men hun en af Viby klanens pige . Så må hun være over 18. Jeg havde de oplevelser som t’s . Hun en go knald , men alt for ung til mig. Kommer ikke igen. Ja det har du egentlig ret i. Hun så faktisk ret ung ud - 15 ved jeg nu ikke lige, men jo absolut i den yngre ende af udseende. Jeg spurgte, og hun sagde, hun var 20 - og trods vores forståelsesvanskeligheder tror jeg, hun forstod spørgsmålet. Til Copa’s spørgsmål: Ja umiddelbart berøringsvenlig - jeg oplevede ingen begrænsninger eller forbehold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HNK6 47 Skrevet 18. December, 2025 Betelgeuse1965#2 skrev, den 16.12.2025 at 13:38: Hævede lyst til prøve noget nyt, så Jeg besøgte hende i sidste uge, og var lige ved at gå igen . fordi hen lignede en pige på 15. Hun må være den eneste pige der bruger filter på billeder som få hende til at se ældre ud.men hun en af Viby klanens pige . Så må hun være over 18. Jeg havde de oplevelser som t’s . Hun en go knald , men alt for ung til mig. Kommer ikke igen. Hvad menes der med at hun er en af Viby klanens piger ? Er det et sted med flere piger samlet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 83 Skrevet 19. December, 2025 HNK6 skrev, for 23 timer siden: Hvad menes der med at hun er en af Viby klanens piger ? Er det et sted med flere piger samlet? Jeg blev spurgt på pb , om Viby klanen. så her hvad jeg ved . jeg kalder dem Viby klanen, fordi for nogle år siden de var kun i Viby. Siden de er udviklet sig til Aarhus n , og Risskov. Og andre byer, Randers, Ålborg, Kolding, vejle. Og også Odense. Måske Herning og Viborg. de kan kandes på deres annonce. De er ens . pigerne rejser rund hver uge . Og den bedste måde at se det på er . Annonce light , under Jylland. De er alle sammen opdateret på den samme tid, uanset hvilken by de er i . så der er bagmænd der styrer det hele. du skriver ikke med pigerne , de ved ikke hvem du er . Billederne er altid ægte , men lidt manipuleret . Service niveauet er fra middel til rigtigt godt.pigerne er ikke trafikeret . De gøre det med deres vilje, og daler 50/50. mange af pigerne starter i Viby , og når de er erfarne, bliver de selvstændige. håber du kan bruge det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HNK6 47 Skrevet 20. December, 2025 Mange tak for dejligt fyldestgørende svar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 83 Skrevet 22. December, 2025 HNK6 skrev, den 20.12.2025 at 17:12: Mange tak for dejligt fyldestgørende svar Med glæde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesss02 17 Skrevet 29. December, 2025 Ved i om i tilkøbet af "shower together" er sex i badet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg