Hr Lille Niels 1032 Skrevet for 13 timer siden (edited) Efter at have snakket med Sia til fredagsbar var det på tide at vi fik lært hinanden lidt bedre at kende. https://annoncelight.dk/showad/441362 Sia kommer ikke så tit til København og med hendes nært forstående pause så er der endnu mindre udsigt til at vi ser hende i mit nærområde. Så jeg havde bestilt god tid og lagt anal i pakken, nu hvor der kunne være lange udsigter til en gentagelse. Mit besøg hos Sia var en dejlig oplevelse med fokus på lyst og nydelse og nærvær. Vi kom godt rundt i repertoiret hvor doggy i begge huller nok var den fælles favorit. Selvom hendes tekst lægger mere op til en blid og sensuel oplevelse, så kan hun også godt tåle at der bliver knaldet til, og et fast tag om hofterne mens hun får den i doggy kan virkeligt noget. Jeg håber at hendes pause bliver af kortere varighed og at hun vil finde tid til at vende tilbage til København i fremtiden. Redigeret for 12 timer siden af Hr Lille Niels Stavefejl 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 659 Skrevet for 9 timer siden Tak for en fin anmeldelse @Hr Lille Niels og ja vi må væbne os med tålmodighed til @SiaUngQ er tilbage fra pausen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1219 Skrevet for 3 timer siden Tak for de søde ord og en dejligt stund Mine hofter er godt polstret, så de kan godt tåle lidt .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg