Hop til indhold

Recommended Posts

Oliekongen skrev, for 10 timer siden:

Nej, hun er høj og slank. Hun er flottere i virkeligheden end på billederne. Eneste minus er silikonen i de ellers perfekte bryster. 

Hvorfor skriver du det er et minus, hvis du siger de er perfekte… mærkes det eller er de hårde eller ar ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blue man skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor skriver du det er et minus, hvis du siger de er perfekte… mærkes det eller er de hårde eller ar ?

De er flot lavet, dog med ar. Jeg er bare ikke fan af silikone. Det er trist at mange Thai piger tror det gør dem mere attraktive.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oliekongen skrev, for 13 minutter siden:

De er flot lavet, dog med ar. Jeg er bare ikke fan af silikone. Det er trist at mange Thai piger tror det gør dem mere attraktive.

Jeg er fuldstændig enig @Oliekongen

Og desværre er det ikke kun Thai piger som har den opfattelse :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oliekongen skrev, for 15 timer siden:

Okay… jeg er egentlig enig med dig, nok bare ikke med ordet perfekt så :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg været en fast kunde hos Nancy de sidste 3-4 måneder.. Jeg har aldrig fået så god massage før.

Nancy er en helt igennem fantastisk pige. Skide sød og helt nede på jorden. Hun er virkelig en keeper.
Efter min mening, en dejlig petit krop med et par uimodståelige silikone bryster. Hendes øjne kan forføre en. Naturlig og smuk pige.. Haps!

… og er man en heldig mand.. Så er hendes mund og tunge ikke til at glemme igen;)

Redigeret af Hr.Frost

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...