NewPunter 241 Skrevet 13. December, 2025 Jeg havde mange gode og frække oplevelser med Sugardaters for mange år siden, og jeg tænker på om jeg skulle gøre et forsøg igen. Dog synes jeg mange herinde skriver om at det nu kun er professionelle, og en masse falske profiler og svindlere der er på siden efterhånden. Da jeg sidst prøvede var der mange søde og lækre amatørpiger, som var lette at lave aftaler med. Er det ikke tilfældet længere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 543 Skrevet 13. December, 2025 Højere priser, mindre udvalg, dårligere oplevelser. Men man kan stadig finde guld, hvis man er villig til at betale prisen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 383 Skrevet 16. December, 2025 I København-området er der nærmest en bølge af piger, der vil have dig over på Telegram. Jeg har ikke orket at finde ud af hvad de vil snyde mig for der. Udover det, også en ret stor mængde piger med Google Translatet profiltekster. Formentlig prof piger. Alt i alt er der kun en lille rest ægte piger tilbage. Som forventer det halve kongerige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK9000 1 Skrevet 16. December, 2025 Der er ikke noget nævneværdigt derinde for tiden.....Der er meget langt i mellem de søde piger derinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Danmark 7 Skrevet 18. December, 2025 I Holstebro og omegn er der ikke en eneste der er værd at bruge tid eller penge på. De er professionelle alle sammen også kan man ligeså godt tag en fra annoncelight det er meget billigere og service er ligeså god 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansChristian60 4 Skrevet 6. Januar Dem der er tilbage som er seriøse forventer en betaling der er langt over markedspris. Det er ikke det værd. Det er meget forandret på sugardaters i forhold til for 10 år siden hvor det var nyt og mange unge piger ville prøve det af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg