Hop til indhold
Lucash

MILF Marlene...er tilbage Herlev

Recommended Posts

Hun er tidligere anmeldt herinde - søg og du skal finde :smile:

Hej Jensen

Tak for hurtigt svar - og har fundet anmeldelserne - det var en blandet land handel - så overvejer lidt endnu.

God dag og god jagt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jensen

Tak for hurtigt svar - og har fundet anmeldelserne - det var en blandet land handel - så overvejer lidt endnu.

God dag og god jagt

Husk det er med anmeldelser her inde som med hotelanmeldelser: Vi er alle forskellige, lægger vægt på forskellige ting og vurderer oplevelser forskelligt. Selvfølgelig skal du overveje, men lad dig ikke kun styre af anmeldelserne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk det er med anmeldelser her inde som med hotelanmeldelser: Vi er alle forskellige, lægger vægt på forskellige ting og vurderer oplevelser forskelligt. Selvfølgelig skal du overveje, men lad dig ikke kun styre af anmeldelserne.

Helt enig...og jeg har sørme også taget min tørn, både i det gode selskabs tjeneste (læs som pioneer på diverse steder) og som efterfølger til andre - og KLART enig - anmeldelserne er én ting, men hvis de typisk går i samme retning, og af flere forskellige og endda over længere tid, så er det måske noget om snakken ("Det er sjovere på Bakken) :-P

Når først det lille hoved har taget beslutningen, så er der jo lagt op til en oplevelse - om den så bliver god, super god eller under middel - ja det afhænger jo af, hvor det lille hoved sidder, og hvad det ellers er blevet udsat for.... :-P hvis du forstår !

Hyg dig i "Warmen" :-P

Redigeret af Lucash

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu gjorde jeg jo bare opmærksom på at hun var anmeldt herind :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

MILF Marlene er sgu meget reel!

Hun giver en fin service til en 'lille penge'.

Og hun har fået ny og bedre og bredere seng...og har fået shinet lidt op.

I øvrigt har hun sgu et meget sødt og kønt sexy ansigt!

Jeg kan kun anbefale hende, hvis man har gode intentioner!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

Jeg har været hos hende inden for den sidste måned. Kan ikke klage. Jeg synes hun er en dejlig naturlig pige, hvilket jeg lægger vægt på. Frækt at det foregår privat - tænder jeg på. Kommer skam igen. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja...kan godt anbefale hende...bestemt.

Men er der nogle der har prøvet det der med rabat, der giver GRATIS blow??

Hun siger, man får et visitkort, hvor hun skriver dato på....er sgu lidt frækt :-)

Og så helt gratis blow...uden krav om tilkøb efter 3 gange...

https://annoncelight.dk/annonce/125082/milf-marlene-er-tilbage-faa-et-rabatkort-med-hjem-og-faa-gratis-blow-efter-3-besoeg-paa-en-uge-tilbyder-sut-og-slug-sf-ring-6032-4238

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...