Tjon 56 Skrevet fredag klokken 21:08 I relation til min efterlysning tidligere på ugen besøgte jeg Giovanna i dag https://annoncelight.dk/showad/307620 Som forventet ud fra billederne med en aktuel avis var billederne retvisende. Stedet var også som forventet - tæt på Lidl - men så kom overraskelsen - Giovanna er fra Palma på Mallorca og ikke Polen. Det var en meget fint oplevelse (som en nordjyde vil sige ) Giovanna er en varm og sød kvinde, som gør en stor indstats for at hendes gæster får en god oplevelse. Alderen er i hvert tilfælde 40 år som beskrevet i hendes profil. Jeg tror dog ikke at hele momspct skal ligges til. Nu er jeg selv ældre og vil helst besøge piger/kvinder der er ældre end mine egne børn Hendes spansk er perfekt (som man bl.a kan hører hvis hun er tilfreds med den behandling som hun modtager ) Hendes engelsk kundskaber er der men er ikke prangende - hendes tysk er bedre end mit, hvilket ikke siger meget ) Til trods for stedets ry vil jeg sige at jeg forlod stedet godt tilfreds. Jeg vil faktisk sige at det var en GFE oplevelse. Hun sagde godt nok at jeg faldet indenfor den type mænd som hun gerne ville have besøg og være sammen med - men om det er rigtigt - tja - det har jeg jo ikke noget belæg for at udtale mig om. Jeg synes som antydet ovenfor at hun var en lækker og tændt pige og kommer hun til Aalborg igen - vil jeg helt sikkert besøge hende igen Tjon 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg