Aarhusbanditten 627 Skrevet 11. December, 2025 (edited) Var til aften forbi en fantastisk pige, så sød, smuk, kærlig og virkelig den dejligste GFE, virkelig nærværende:-) https://annoncelight.dk/showad/400912 Den skarpe erfarne bruger kan nok kende hende, hun var her sidst for godt et år siden, dog under et andet navn.., kunne kende hende og måtte afsted. Anita er sød, smuk, de dejligste naturlige bryster, petit med en skøn røv.., og generelt bare fantastisk. Købte 30 min med kys og da der var afregnet, smed hun den sorte Kimino, og under var den skønne pige i det frækkeste undertøj. Stod og kyssede foran spejlet, hvorefter hun træk mig over til sengen, hvor hun satte sig, og med mig stående begyndte hun stille og roligt at slikke pikken op og ned af skaftet, inden hun to den helt i munden og begyndte det skønneste blow…,det var så godt…… Vi kom omkring 69, slikke hendes dejlige fisse, ligge på siden med hovedet i hendes skød mens hun suttede pikken så jeg igen var lige ved at komme….. Anita ovenpå og hvilket syn, efter lidt red hun mig omvendt med ryggen til mig hvorefter vi afsluttede i missionær… Wow, lå og snakkede bagefter på sengen, så sød, god til engelsk, og man kan ikke andet end blive forelsket i denne skønne pige. Tak til Anita, tak for gensynet og for at give mig 30 min i himlen:-) Redigeret 11. December, 2025 af Aarhusbanditten 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 68 Skrevet 12. December, 2025 Aarhusbanditten skrev, for 12 timer siden: Var til aften forbi en fantastisk pige, så sød, smuk, kærlig og virkelig den dejligste GFE, virkelig nærværende:-) https://annoncelight.dk/showad/400912 Den skarpe erfarne bruger kan nok kende hende, hun var her sidst for godt et år siden, dog under et andet navn.., kunne kende hende og måtte afsted. Anita er sød, smuk, de dejligste naturlige bryster, petit med en skøn røv.., og generelt bare fantastisk. Købte 30 min med kys og da der var afregnet, smed hun den sorte Kimino, og under var den skønne pige i det frækkeste undertøj. Stod og kyssede foran spejlet, hvorefter hun træk mig over til sengen, hvor hun satte sig, og med mig stående begyndte hun stille og roligt at slikke pikken op og ned af skaftet, inden hun to den helt i munden og begyndte det skønneste blow…,det var så godt…… Vi kom omkring 69, slikke hendes dejlige fisse, ligge på siden med hovedet i hendes skød mens hun suttede pikken så jeg igen var lige ved at komme….. Anita ovenpå og hvilket syn, efter lidt red hun mig omvendt med ryggen til mig hvorefter vi afsluttede i missionær… Wow, lå og snakkede bagefter på sengen, så sød, god til engelsk, og man kan ikke andet end blive forelsket i denne skønne pige. Tak til Anita, tak for gensynet og for at give mig 30 min i himlen:-) fik du BJ uden og ligner hun stadig den kvinde fra 2024 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2753 Skrevet 12. December, 2025 (edited) Du behøver ikke at citere et helt indlæg, for at stille et spørgsmål. Du kan bare stille spørgsmålet, @henrik_klausen eller citere udvalgte elementer. Tænk på brugervenligheden for dem, der skal læse tråden. Redigeret 12. December, 2025 af Stapler 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 627 Skrevet 12. December, 2025 Hun er absolut lige så skøn, sød og fræk som tidligere, intet ændret på kroppen…., og samme service som før:-) Booket tid igen i morgen:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Teslalover 1 Skrevet 14. December, 2025 hvad indeholder en gfe, og hun tilbyder kun kys? tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 67 Skrevet 15. December, 2025 Så fik jeg også besøgt Anita! Vidste ikke at hun var fra Brasilien (og faktisk kender Barbara og Kelly) - sikke en lille verden!!! Jeg valgte en time med hende og hoppede over massagen da det var det mere sjove jeg kom for Hun er bare rigtig sød, lækker og fræk og det var ren nydelse at være sammen med hende - plus det virkede bestemt også til at hun kunne lide det - bare lækkert Fik også snakket en masse - bare så hyggeligt om alt muligt - fin afslapning bagefter Så rigtig gode anbefalinger herfra - hun er sød og pas nu godt på hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 83 Skrevet 16. December, 2025 Sidste år hed hun Caroline ! . Og har haft mange gode anmeldelser. sammen med Barbara og kelly var de en del af Viby klanen, som har mange piger i Jylland og Fyn . men nu er alle 3 selvstændige. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Teslalover 1 Skrevet 18. December, 2025 (K)ærligMand skrev, den 15.12.2025 at 23:37: Apoi am avut ocazie să o vizitez și pe Anita! Nu știam că e din Brazilia (și că de fapt le knțe pe Barbara și Kelly) - ce mica e lumea!!! Am ales o ora cu ea și am sărit peste masaj, pentru că așa am venit și pentru distracție. E pur și simplu dulce, delicioasă și obraznică și a fost o spăilere pură să fiu cu ea - în plus, cu și simplu pără că și ei ia pămăți - pur și simplu delicios. Am vorbett mult - antul de prêtre despre toate - o relaxare prêtre după aceea. Deci, recomandari foarte bune de aici - e drăguță și au tărei de ea acum. hej laver hun oralsex uden det? jeg vil gerne besøge den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 67 Skrevet 18. December, 2025 Hej @Teslalover Nej ingen BJ W/O - men lækker 69'er o.s.v. - synes bestemt ikke jeg manglede noget Hvorfor citerer du mit indlæg på Rumænsk forøvrigt?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Teslalover 1 Skrevet 18. December, 2025 (K)ærligMand skrev, for 2 timer siden: Hej @Teslalover Nej ingen BJ W/O - men lækker 69'er o.s.v. - synes bestemt ikke jeg manglede noget Hvorfor citerer du mit indlæg på Rumænsk forøvrigt?? fordi jeg ikke er dansker, er det ikke logisk? Og jeg vil gerne besøge den, men jeg sætter pris på, at jeg skriver på dansk. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 67 Skrevet 22. December, 2025 Åh vil lige få booket en time med skønne Anita her senere! Hun er jo nu i Aalborg så det bliver lidt hyggeligt at besæge det nye sted Glæder mig - det er altid en dejlig oplevelse at være sammen med hende God jul derude! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 67 Skrevet 2. Januar (edited) Så er hun sgu tilbage venner og har lige været et smut forbi Hun er bare sød, varm, fræk og lækker i mine øjne. En rigtig dejlig ting er at hun ikke bruger glide creme men det foregår øko Skynd jer gutter hun er her en lille uge her i Vejle God aften derude Redigeret 2. Januar af (K)ærligMand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg