friskefrederik 0 Skrevet 11. December, 2025 Elizabeth laver åbenbart comeback i Odense! Hun var jo et godt besøg da hun var her under corona. Men annoncen ser sgu lidt fishy ud. Intet telefonnummer og kun et mærkeligt link. Virker lidt for godt til at være sandt! Men er det kun mig der tænker det? Link: https://annoncelight.dk/showad/321033 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lbr 76 Skrevet 11. December, 2025 jep... link på annoncen er en form for clickbait.... browserguard blokerer for den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 199 Skrevet 11. December, 2025 Scam annonce. Jeg havde selv besøgt Elizabeth da hun var i Odense, men jeg tvivler stærkt på at det er hendes annonce. Virus-total har anmeldt linket som værende et phishing-link. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 751 Skrevet 12. December, 2025 Jeg har set en anden ældre annonce, som pludselig blev genaktiveret, hvor der var et lignende link. Der stod telefonnummeret heldigvis i selve annoncen selv om det ikke stod til højre som det plejer. Men der kom selvfølgelig ikke noget svar fra dette nummer, da annoncen sidst havde været på et år tidligere. Så nogen må have overtaget flere af de gamle annonceprofiler, hvor Elizabeths er helt tilbage fra 2021. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3094 Skrevet 13. December, 2025 Gordex er en SPAM profil - Falsk link! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg