Hop til indhold

Elizabeth come back i odense

Featured Replies

Skrevet

Elizabeth laver åbenbart comeback i Odense! Hun var jo et godt besøg da hun var her under corona.

Men annoncen ser sgu lidt fishy ud. Intet telefonnummer og kun et mærkeligt link. Virker lidt for godt til at være sandt! Men er det kun mig der tænker det? 

Link: https://annoncelight.dk/showad/321033

Skrevet

jep... link på annoncen er en form for clickbait.... browserguard blokerer for den

Skrevet

Scam annonce. Jeg havde selv besøgt Elizabeth da hun var i Odense, men jeg tvivler stærkt på at det er hendes annonce.

Virus-total har anmeldt linket som værende et phishing-link.

Skrevet

Jeg har set en anden ældre annonce, som pludselig blev genaktiveret, hvor der var et lignende link. Der stod telefonnummeret heldigvis i selve annoncen selv om det ikke stod til højre som det plejer. Men der kom selvfølgelig ikke noget svar fra dette nummer, da annoncen sidst havde været på et år tidligere. Så nogen må have overtaget flere af de gamle annonceprofiler, hvor Elizabeths er helt tilbage fra 2021.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.