Hop til indhold

Recommended Posts

Måtte lige forbi en tur, Østre Stationsvej i Middelfart, egentlig bare for massage, men havde jo hørt rygter om et frækt sted, kan ikke helt huske det, men var der en enkelt gang for 5 -  7 år siden...og det ligger der jo endnu, jeg er selv over 60 år, så jeg søger gerne en Moden Thai til massage og måske mere, jeg bestiller ikke noget i forvejen, ser hvordan tingene udvikler sig. 
Da jeg blev lukket ind, blev jeg straks spurgt om jeg ville have FP, hende der tog imod er nu ret sød, men på mobilen havde de skrevet at Suzi vil tage imod dig og jeg vidste ikke om det var hende, så jeg sagde, hmm, nej måske HJ, og så var hun jo på sin Thailanske måde ved at prøve at overbevise mig om noget andet, hun begyndte faktisk at tage mig på lårene og sagde at Suzi kan give dejlig FP...men jeg holdt stand.
Tror det var Suzi der så kom ind og skulle massere mig, uh, hun havde kun undertøj på eller sådan nogen stramme bukser med net...og en bh. Nå, hvordan vil hun sælge en FP tænkte jeg, men...ja hun startede med at lægge mine hænder på hendes lår da hun massere mine skuldre, lige som for at sige, du må godt røre...men da jeg lå i underbukser og hun ikke havde til hensigt at tage dem af, så lå jeg bare passiv...for mig er det pirrende hvis de tager mine underbukser af og lige skal se hvad jeg har der..måske hun så tænkte, aaa han kan ikke lide mig..eller, nå den gamle mand skal bare have massage ...eller...undervejs var der lidt kropskontakt, lår, bryster, hænder...men ellers bare massage, som var middel, lå og tænkte hun har vist ikke været på massage - skole og så dog, det udviklede sig fint efterhånden, tror det er første gang jeg har prøvet at en Thai-dame har stået på mine ben med hele sin vægt, mm...
kun en enkelt gang rørte hun mig direkte i skridtet, uden på underbukserne, men ofte havde jeg knæ og lår dernede...men jeg synes ikke der blev lagt op til mere, sådan som jeg kender det fra andre steder. Ved egentlig ikke rigtig om hun er min type. Meget Thailandsk, flotte øjne, men...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...