Hop til indhold

Tør Du (Østjylland)

Featured Replies

Skrevet

Jeg tør i hvert fald ikke...
Der er eddermame lagt op til, at man ikke kan gå normalt i flere dage efter at have besøgt hende :shock:

Redigeret af HornyTurtle

Skrevet

Hun har før gået under Navne som: mørkets skræk, djævlens søster osv. 

Hun har haft andre annoncer. Hun har udgivet sig for at eje klinikker hun ikke har. og ja så er der nogle stykker som er faldet i "forudbetaling" fælden

Skrevet

;)

Som udgangspunkt vil jeg ikke betale depositum. Og dog i de +30 år jeg har været i gamet har betalt 4 gange og aldrig blevet snydt.

Alle 4 har jeg haft en længere korrespondance med som har givet mig den fornødne tillid.

Mht den omtalte annonce ville jeg ikke så meget som tænke på at betale depositum.

Skrevet

Hun er fake.

Kommer med alle mulige mystisk tiltag for forudbetaling, trods man er fra samme by eller tæt på hende..

Redigeret af LiderligJyde

Skrevet

PAS PÅ !

Hun er kæmpe Svindler ! Var dum nok til at overføre 500 Kr til hende efter lang tids dialog. Efter det havde hun 1000 undskyldninger for ikke at mødes alligevel. Hver gang lovede hun mere og mere og til sidst droppede hun med at svare.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.