Hop til indhold
Guest Hot Eskimo Sex

Et godt besøg hos Dina i Club Erotica

Recommended Posts

Guest Hot Eskimo Sex

Så fik jeg prøvet endnu en af de dejlige piger!

Det blev til et besøg hos Dina http://www.cluberotica.dk/pigerne/dina

Først til det vigtigste. Billederne lyver ikke, det er Dina og jo, hendes bryster er så dejlige og krammelystne som de ser ud!

Bestilte en halv time og fik mig en hyggelig snak og hun gav mig en god ridetur, mens jeg kyssede og krammede hendes bløde men faste bryster og mine hænder gled rundt over hendes glatte og bløde krop. Virkeligt dejlig hud hun har :-)

Kom ret hurtigt, men med en dejlig orgasme, så selvom jeg kun fik brugt ca. 10 min. af min halve time på sex, så var det super. De sidste 5. min gjorde Dina ellers det bedste for at få den op at stå til en omgang mere, men ak, det gik ikke. Skulle nok have brugt 3 kvarter mere i så fald, men fint.

Hun er nok nogle år mere end de 26, men ikke noget der skræmmer. Som der skrives herinde tit, så skal der lægges moms på.

Alt i alt en god omgang, vil dog stadig prøve noget nyt næste gang. Synes det er noget af det mest pirrende ved denne "hobby" nemlig at prøve at være sammen med en ny pige/kvinde og nyde "den første gang" :-)

Så tak Dina og glæder mig til den næste oplevelse med ny dejlig pige :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt med en anmeldelse af en CE pige, det mangler vi. Men synes nu, at hvis manden bliver færdig på halvvejen, så burde pigen finde på lidt aktiviteter resten af tiden. F.eks dildoleg eller massage. Der er alternativet som ikke kræver en hard on.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hot Eskimo Sex

Cigaretlugten er ikke noget jeg har bidt mærke i, men det er da meget muligt hun røg. Nu kom jeg til at tænke på hendes dejlige bryster i stedet - uuhmmm :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ridd3r

Dina er tidligere kendt som Katja hos Eventyrpigerne.dk - Hun er en alle tiders pige, som tidligere sagt lidt på den anden side af 26 (Nok nærmere 30-32), men det virker kun fint når hun først er på lagnet, hun er god med både mund og underliv, så absolut et besøg værd, og billederne passer ufatteligt godt overens med virkeligheden!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...