Hop til indhold
Guest Hot Eskimo Sex

Silvia uuhhmmmm :-)

Recommended Posts

Guest Hot Eskimo Sex

Så er jeg endeligt flyttet fra VL og hertil, så vil samtidigt flytte et par af mine anmeldelser :-)

 

Silvia uuuhmmmm :-)
Hun er sgu dejlig Silvia :-)http://side6.dk/resultatside/?q=1145
Det er ved at være et par måneder siden jeg besøgte hende, men har ikke fået taget mig sammen til at give resume af besøget. Må indrømme jeg har været lige ved at opgive VL og bruger da også mest tid på Eroguide, da der er flere indlæg der. Men okay, nu har jeg betalt her, så kan lige så godt få det bedste ud af det.
Besøgte Silvia i Tantrahuset i Kolding, fine parkeringsforhold lige rundt om hjørnet. Havde booket ½ halv time et par dage i forvejen, kan forstå hun er ombejlet, så en god ide at sørge for at bestille i god tid. Hun sms'ede kvarter før og sagde at nu var kysten fri. Blev mødt af en høj, sød, flot, smilende pige, med konturerne af en dejlig krop gemt bag en afslappet kjolenederdel og noget der lignede en dameskjorte :-)
Fik først en snak om løst og fast, hvor kommer du fra, hvad laver du mm. Meget hyggeligt og afslappende. Derefter et hurtigt bad og ind på sengen til en omgang afslappende massage i 5 min. hvorefter Silvia fik sit tøj af og et par gigantiske store, men flotte bryster væltede ud over mit ansigt. Det er dejlige bløde kysselige bryster hun har. Og en dejlig kusse også :-) Sidder og bliver helt liderlig nu! Ja, fik lidt spansk og så fransk (med kondom), derefter lidt riden frem og tilbage, missionær og sluttede af med doggy, mens mine hænder holdt fast om hendes store bryster så godt man nu kunne. Hun er dejlig pige og kommer jeg forbi i nærheden af hvor hun holder til, en anden gang og har tid at kikke forbi, tror jeg at jeg vil prøve hendes lettere dominans. Fik ikke spurgt om det var muligt at komme i mellem hendes gode bryster i en ægte spansk, det ville ellers være dejligt - nogen der ved om det er muligt? Nu må vi se om der bliver en anden gang.
Kan helt klart anbefale Silvia. Betalte for 30 min. og gik først efter 45. min og uden at hun skulle skynde på mig. Uuuuh, nu bliver jeg liderlig igen igen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja hun er godtnok en lækker steg som jeg gennem årene har besøgt mangegange

og hver gang er der gensynsglæde og hun kan huske lige hvad man kan lide..

hun kan klart anbefales..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Silvia er super, har også besøgt hende mange gange og altid en rigtig god oplevelse.

 

Svar på dit spørgsmål om ægte spansk: JEP (det og svensk er det eneste hun gør uden kondom)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...