Morabito 1257 Skrevet 10. December (edited) Har nogen gjort sig erfaringer med Lille Liv hos PG? Hun ser *mildt* sagt interessant ud... https://70210026.dk/liv Redigeret 10. December af Morabito 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den store stav 85 Skrevet 10. December Jeg er med på den vogn - det skal testes 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Qwertyui25 12 Skrevet 10. December Jeg var forbi i dag. Ord kan vanskeligt beskrive en så fantastisk pige som Liv. En personlighed og udstråling som jeg oprigtigt troede kun fandtes i drømme og fantasien. Total bedårende med et frækt og varmt glimt i øjet. Fuldstændig suveræn service i verdensklasse, hvor alt ned til mindste detalje blev eksekveret med perfektion. Hun er super god til at kommunikere både før ifm. bestilling og afstemning af services mv., men også under selve akten. Min date med Liv var i særdeleshed uforglemmelig, og jeg er dybt taknemmelig for, at jeg - for en stund - blev inviteret med ind i Livs paradis, hvor sand livslykke blev serveret i koncentreret from. En af mine bedste oplevelser med en glædespige (ud af +50 piger igennem årene). Kan kun anbefale, særligt hvis man er til petite piger. Hun er efter min opfattelse endnu bedre IRL end som hun fremstår på hendes billeder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg