Casper Chr 23 Skrevet 30. April, 2014 Som emneoverskrift antyder, så er Tilde bare noget helt specielt! Ja - jeg kom lidt tidligt afsted i går. Var første besøgende, den dag. Selve akten vil jeg, af diskretionshensyn, ikke gå i detaljer med - kan kun sige, at det mestrer Thilde til absolut perfektion. Tilde er rigtig god til at skabe denne her Girl Friend stemning, som bare får det hele til, at virke helt uvirkelig virkeligt. En rigtig, rigtig sød pige, som man umuligt kan lade være med, at holde af. Man får nærmest lyst til, at tage hende med hjem! Om jeg kommer igen: jamen - det er jo helt umuligt, at holde sig væk! Og næste gang må vi lige aftale lidt nærmere - kan sagtens sørge for, at forsyne din computer med MS Office 2010! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 30. April, 2014 Og næste gang må vi lige aftale lidt nærmere - kan sagtens sørge for, at forsyne din computer med MS Office 2010! Hmmm, er det bare mig, eller er det ikke dumt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 30. April, 2014 Hej. Ja Tilde er unik, hun var min første glædes-pige og det har jeg aldrig fortrudt. Smuk, fræk og sød i en fin balance. Desværre er hun meget vanedannende, men ja det er ikke altid let at være mand. PS. Tilde med hjem ? så er der om bag i køen, som er meget lang. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg