Hop til indhold
SpankingSub

Video med hård pisk af slave

Recommended Posts

Tak El Pipo,

Nej det er ikke den jeg søger, men enig Queenskake er hård og tager også selv imod.

Kvindelige slaver er sandelig også velkomne, hvorimod mænd som pisker er oftest meget uelegant.

Redigeret af SpankingSub

Del dette indlæg

Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 4 timer siden:

For et år eller 2 siden så jeg nogle videoer med en italiensk domine som pisker sine slaver hårdt og nådesløst 

Hun er slank, husker hendes navn som Isi... eller lignende 

Er der nogen som kan hjælpe med et link?

Se her

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er Mistress Iside, hun er fantastisk. Hun kan det hele - på hendes hjemmeside endda rigelige mængder scat med helt skarpe billeder - sjældent med en smuk Domina der bare ingen grænser har selv.

Iside er efter min mening målestokken for hvor smuk, hård og uden grænser en ung domina kan blive. Der findes ikke mange på højde med hende.

Hvis jeg skal en tur til Rom igen SKAL hun besøges !!

Hun har inspireret mig meget i mine sessioner med  Anita - bl.a. hvor hun slår med 2 piske på een gang - bemærk hvor entusiastisk hun er i sin afstraffelse, ikke skyggen af tvivl i øjnene, ingen tøven, hun slår igennem og bliver ved !!

Jeg har gennem de sidste år udfordret Anita til at være lige så entusiastisk og ikke tøve og blive ved. Jeg har foræret hende diverse sjove redskaber, støvler, flotte sporer, elektrisk grisestøder og meget andet.

De sidste 2 gange har Anita overgået sig selv til min forbløffelse, været lige så levende, nådesløs og uden nogen form for tøven.

Vi har udviklet en session hvor Anita sætter mig i cellen i en times tid med hætten over hovedet, bastet og bundet. Så kommer hun ind som en tornado og hærger mig vildt med spanskrøret og grisestøderen og forsvinder ud igen - for at komme ind igen med lidt scat som hun fodre mig med - puha !

Så rider hun mig ind til hejseværket iført de flotteste rigtige latex ridebukser fra Simon O - skønt at mærke varmen fra hendes skød på ryggen.

Op i hejseværket og pludseligt ser jeg hende - hun står tæt på og ser helt kold ud i et par minutter - helt som forstenet.

Så tænder hun en cigaret, asker ind gennem min rør- gag med prop. Til sidst ryger hun gløden stor og propper den helt ned i svælget på mig - stadig glødende. Jeg rotere den i munden og får den slukket. Hun holder mig for munden og jeg må synke.

Så træder hun et par skridt bagud og står smilende med de 2 hunde piske. Derefter med knejsende nakke og smil og hån kører hun mig helt op - tjek et klip fra ca 2020 hvor Iside bare bliver ved og en fyr er ved at rive hendes stativ fra hinanden - så hårdt slår Anita også.

i løbet af 20 minutter med hætten af og på som en lille pause - knækker hun mig helt. Sidste gang overvejede jeg at tude som en lille dreng for at slippe for mere. Jeg tryglede igen og igen men hun fortsatte !!!

Hun kørte mig fuldstændig ned og red mig udmattet selvfølgeligt rundt igen. Slaven transportere sin herskerinde på ryggen !!

22/12 giver hun mig sammen omgang - helt sikkert med samme entusiasme og fortsætter så med at sparke mine ædlere dele med forskellige støvler med og uden de flotte sporer fra Deadly Wicked - samme som Fetish Lisa og andre - bl.a AmaK fra Latin beuties in High heels.

De to sidste gange har været mit livs bedste sessioner - simpelthen fordi Anita har vist entusiasmen og ikke skånet mig overhovedet - hun har været en tornado i latex også - Wow.

Hun er stadig stinkende fræk i en alder over 60 - men for satan hun gør det godt !!

Hun er et besøg værd men passer på dig, så regn ikke med hun giver dig en så hård omgang første gang.

Link:

Clip4sale - søg på Iside og Fetish Lisa og AmaK og Joanna fra Latinbeuties.

Anita: www.dominatrix.dk - jeg har taget billederne i marts og der er flere på vej.

Se mine anmeldelser af Anita - de er sande, jeg ville ikke skåne hende hvis hun var brugt op og flad - som andre der også er fantasiløse.

kh W

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op, det er en fantastisk beretning, og tak for inspiration til clips4sale. Rart at læse du får levet dine drømme ud.

det er nogle skønne dominaer.

synes også Goddess adrianna fra latin beauties ser fantastisk ud.

selv er jeg voldsomt vild med Lady Annabelle 666 og MahoganyQen fra Polen, og deres pegging og ballbusting videoer.

Mistress Nomi og Tatjana fra Cruel Mistresses er også fantastisk hårde og gode til pegging og pisk.

og vildt at tænke på at man kan være heldig at få en session med dem hvis man rejser en smule.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...