CDHN 13 Skrevet 9. December, 2025 (edited) Jeg har været hos Jackey Brown et par gange. Det er høj kvalitet hver gang. OWO, anal, tungekys, og frisk på det meste. Fast pris der er med det hele. God anonymitet og parkering. Giver min varmeste anbefaling. https://annoncelight.dk/showad/367026 Redigeret 9. December, 2025 af Stapler Overskrift rettet. 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smutje67 197 Skrevet 15. December, 2025 Jeg har besøgt jackey 10-15 gange og er altid blevet mødt af den sødeste dame i frækt lingeri. Masser af kys og frække gloser, klask i numsen og sutte hendes store nipples Hun er med på den værste og hun kender ikke ordet "nej". Masser af legetøj.....buttplug, vibrator og så hendes store dildo(som vi gemmer til sidst ). Hun elsker analsex og er 100% ren. Glæder mig til endnu en tur i morgen. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Temple 1 Skrevet 12. Januar Er der nogen der ved om Jackey holder ferie/pause? keg har prøvet at få kontakt til hende et par gange uden held. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 291 Skrevet 15. Januar Temple skrev, den 12.1.2026 at 11:17: Er der nogen der ved om Jackey holder ferie/pause? Hendes annonce i linket i første indlæg er senest opdateret for en måned siden, tænker hun opdaterer den når/hvis hun er på igen. Hun har meldt ud at hun stopper til sommer, kan være hun har valgt at stoppe før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg