Hop til indhold
Negan

BJ/HJ i bilen i Storkbh og Sjælland

Recommended Posts

Kære brødre, her er en lille oversigt over undertegnedes nyeste aktiviteter, Bil-BJ, og en enkelt bagsæde HJ service! Bagsædeskategorien tilsyneladende vokser I popularitet og udbydere. Fyld gerne på med egne erfaringer med denne ydelse i tråden.

Jeg har ingen problemer med at komme ved bj, det kan gå meget hurtigt hvis der 'køres på' i 140km nonstop, og jeg sætter derfor pris på et skiftende, eller langsomt tempo, med små pauser, så jeg får mere nydelse ud af det og akten ikke er overstået før kalorius er blevet helt stiv... 

Oplevelser på Sjælland, hovedsagligt I Storkøbenhavn. Følgende kvinder er alle danske amatører, som kræver at man "kommer I bil". I random 

Lucee Luu - 700kr INGEN AKTIV ANNONCE! (øv!)
Kontakt: udelukkende email. Får hurtigt svar når hun har annonce i. 
Hvor: Mødte Lucee på en skovvej ved en motorvejsafkørsel ved RIngsted en regnvejrsdag i sommer med larmende styrtregn på biltaget imens hun kærligt tog mig under behandling, fed situation. 
Kvinden: Smuk og sjov kvinde vel omkring 30, helt vildt nem at være sammen med.  
Ydelse: BJ uden. Virkelig god til bj og til at styre tempo og behandle mig langsomt med lidt edging, det var superfrækt. 
Genbesøg: Jeg vil gerne se hende igen, I bil eller natur, som hun også annoncerede med. 

Gitte fra Hvidovre 600kr - https://annoncelight.dk/showad/420762
Kontakt: sms til nummeret I annoncen.
Hvor: en øde p-plads I industriområde, udenfor arbejdstid, på hendes bagsæde.
Kvinden: blond omkring 50 - har oplevet hende med almindelig sekretær look, og senere med mere make-up og måske læbe fillers?
Ydelse: BJ mega. Godt 'tryk', liderlig facon. Det er som regel lidt for hurtigt færdigt. 
Genbesøg: har været der flere gange.

Kontakt: sms til nummeret i annoncen. NB - hun ringede op da jeg var lidt forsinket...
Hvor: Brønshøj/Husum, for enden af en stor p-plads I rush-hour, faktisk vildt frækt.
Kvinden: I 30'erne, slank, blond, ikke latino overhovedet.
Ydelse: BJ superfransk, under ingen omstændigheder komme I munden. Hurtigt tempo, færdig for hurtigt. Sidste sekunder med hånd. 
Genbesøg: Ikke umuligt hvis hun kan skrue ned for tempoet.

Blow m slug i bil (Køge/Sjælland) 600 - https://annoncelight.dk/showad/440275
Kontakt: email, I chat-tempo.
Hvor: en øde rasteplads ved Køge en solrig søndag.
Kvinden: Korthåret c:a 50 år, meget frisk og fordomsfri, godt "anonymt" look.
Ydelse: BJ m slug. Vådt, slubrende, hurtigt tempo og dejlig tungebevægelse. Stoppede ikke op.
Genbesøg: Ikke umuligt. Har kun været dér en gang.

Kontakt: email, gerne I god tid (dagen før).
Hvor: En nøje udvalgt p-plads I en slags industriområde ved en forstad.
Kvinden: I 50'erne, naturlig med træningstøj (hver gang), slank og lækker, sjov og imødekommende.
Ydelse: Edging HJ med fedtcreme. Opbinder pik og nosser. Langsomt udtrukket, hun elsker at plage med edging. Intens, superfrækt og vilde orgasmer til sidst. 
Genbesøg: Jeg er der ofte (alt er relativt).

Ikke aktiv men hædersomtale: 

Olivia Succubus/Brattybabe
Kontakt: sms
Hvor: I mørke på en befærdet vej i Valby en eftermiddag I december.
Kvinden: dreadlock 420-venlig pige omkring 30.
Ydelse: BJ m slug. Helt utroligt god til det, drilsk. Mit første biljob.
Genbesøg: Har forsøgt, men hun er væk. Suk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...