Buck 195 Skrevet 8. December, 2025 https://annoncelight.dk/showad/415340 Besøgte Desiré i dag, dog startede det skævt og forsinket med over en halv time. Jeg overvejede at finde en anden pige, men siden jeg allerede havde en aftale med hende, holdt jeg ved. Anyways, det lykkes endelig, pengene skiftede hænder og aftalte ydelser. Startede med lidt kys og kram, efterfulgt af slikke på hendes dejlige bryster. Hendes dejlige krop, gjorde pikken stiv og glad, og hun var allerede i gang med dejlig blow ved sengekanten. Efter et par minutter, lå jeg ovenpå hende i missionærstilling, og jeg kunne tydeligt forneme at hun nød det ligeså meget som jeg gjorde. Akten fortsatte i 15-20 minutter, inden hun igen sutter pikken indtil jeg kom i hendes mund. På trods af forsinkelsen, har jeg ikke fortrudt noget og fik hvad jeg kom for. Billederne af hende passer meget godt, især de billeder hvor hun har briller på. Alder vil jeg skyde på 28-30, så lidt ældre end de 25 hun har skrevet. Hun bliver kun i Odense i 2 dage endnu, så skynd jer hvis i vil møde hende. Stedet er knap så diskret, da indgang ligger ude til en trafikeret vej, forbigående folk og ligger ikke så langt fra den gamle KFC/Netto. Pigen: 8/10 Stedet: 4/10 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 923 Skrevet 21. December, 2025 Desiré fik jeg også genbesøgt i sidste uge, nu hun er i Danmark igen: Et sikkert kort, vil jeg sige. Især fordi billederne er NØJAGTIGT det man får - og det er lækkert. Håber hun bliver lidt endnu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg