Klinge 212 Skrevet mandag klokken 15:44 (edited) Jeg her besøgt denne blonde studine sexigirl https://annoncelight.dk/showad/444701 https://annoncelight.dk/profile/sexigirl Man kan ikke se hendes ansigt i annoncen, men man bliver ikke skuffet når man ser hende real, Hun tog imod i en hvid sexet bh og små trusser - jeg beundrede hende og fik et stort smil tilbage, da jeg konstaterede - you are looking good Efter det praktiske med betaling og bad, så fik jeg et kram, mens jeg lod hænderne glide ned af hendes slanke veltrænede krop, fik løsnet bh'en og mærkede de skønneste små faste bryster, og trukket trusserne af hende og placeret hende i sengen - jeg vil ikke komme nærmere ind på hvad der skete, bliver mellem hende og mig, men hun levede fuldt op til det aftalte Virkelig lækker oplevelse med studinen, smilende med sødt grin, naturlig og som er let at føre en samtale med på flydende engelsk Kan kun anbefale hende som en ekstra julegave - kan ønskes indtil den 15/12 Redigeret mandag klokken 15:45 af Klinge . 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter121 10 Skrevet tirsdag klokken 13:30 Passer billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 212 Skrevet tirsdag klokken 16:41 Billederne passer helt sikkert - vel trænet fitness krop - det 4. billede var sådan jeg mødte hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter121 10 Skrevet torsdag klokken 18:30 Jeg har besøgt hende nu og kan også klart anbefale hende. Hun er virkeligt fit og rider godt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chrisvero 21 Skrevet fredag klokken 13:14 (edited) Hun er bestemt et besøg værd… en ting er udseende; som er en ung studine med perfekte former… men hold da op en god oplevelse og personlighed/væremåde. Bedste oplevelse i længere tid - 10 ud af 10 herfra… NB: Hun foretrækker Euro fremfor danske kroner… tænker der er bøvl med at veksle danske kroner…. Så gør livet lidt lettere for hende Redigeret fredag klokken 13:16 af chrisvero 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ca1mB0Y 1 Skrevet for 16 timer siden Overvejer at besøge hende i den nærmeste fremtid. Så hendes annonce for noget tid siden. Men har på det seneste oplevet at møde et helt andet udseende på adressen. Man bliver lidt mistænksom på de kønne Er der ellers andre anbefalinger i og omkring Aalborg? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg