Hop til indhold
Krølle Bølle

God 1. maj

Recommended Posts

BX: din grosse Bandidos. Du får dit like. Men dog ikke det ægteskabelige: Du får ret og jeg får fred. Nyd nu aftenen og tænk på alle os, der har været i Fællesparken. Det ska´  opleves. Du har nu lidt mere end 364 dage til næste 1. maj.

Med hensyn til det historiske, så har du helt ret. Husk på de mange goder vi pø om pø har fået.

Der er noget om sagen, gå til 1. maj dagen.

Ellers tak for gode og sobre indlæg. Folk kan jo godt hvis det skal være.

Tak Krølle Bølle.

Aftenen kan jeg så ikke nyde, da jeg har en del arbejde til i morgen. Men jeg er da glad på Jer andres vegne!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Borende X: Ja, hvis du vælger at læse mit indlæg bogstaveligt er det vist noget værre sludder - men det vil jeg nu heller ikke anbefale at du gør... Jeg havde håbet at både tonen og smileyen gjorde det tydeligt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Borende X: Ja, hvis du vælger at læse mit indlæg bogstaveligt er det vist noget værre sludder - men det vil jeg nu heller ikke anbefale at du gør... Jeg havde håbet at både tonen og smileyen gjorde det tydeligt :D

Så kulle du måske have anbragt to smiley'er: En til hvert øre :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kulle du måske have anbragt to smiley'er: En til hvert øre :D :D :D

Lidt dril. Ser du smileyèr med ørerne?? Jeg bruger normalt øjnene til at se med!!!! Ham Louis Nielsen er vist en værre en. 2 briller for 1´s pris. Joh, men vi ser jo osse tingene i stereo.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt dril. Ser du smileyèr med ørerne?? Jeg bruger normalt øjnene til at se med!!!! Ham Louis Nielsen er vist en værre en. 2 briller for 1´s pris. Joh, men vi ser jo osse tingene i stereo.

Ja da, en til hvert høreapparat, for synssansen hjalp mig ikke meget her :D :D.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...