Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 1. Maj, 2014 (edited) Dance puppets, dance! http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article2273536.ece Man skulle tro de havde læst med her på EG. Redigeret 1. Maj, 2014 af Gentleman and a Scholar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. Maj, 2014 BX: din grosse Bandidos. Du får dit like. Men dog ikke det ægteskabelige: Du får ret og jeg får fred. Nyd nu aftenen og tænk på alle os, der har været i Fællesparken. Det ska´ opleves. Du har nu lidt mere end 364 dage til næste 1. maj. Med hensyn til det historiske, så har du helt ret. Husk på de mange goder vi pø om pø har fået. Der er noget om sagen, gå til 1. maj dagen. Ellers tak for gode og sobre indlæg. Folk kan jo godt hvis det skal være. Tak Krølle Bølle. Aftenen kan jeg så ikke nyde, da jeg har en del arbejde til i morgen. Men jeg er da glad på Jer andres vegne! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 1. Maj, 2014 Borende X: Ja, hvis du vælger at læse mit indlæg bogstaveligt er det vist noget værre sludder - men det vil jeg nu heller ikke anbefale at du gør... Jeg havde håbet at både tonen og smileyen gjorde det tydeligt :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. Maj, 2014 Borende X: Ja, hvis du vælger at læse mit indlæg bogstaveligt er det vist noget værre sludder - men det vil jeg nu heller ikke anbefale at du gør... Jeg havde håbet at både tonen og smileyen gjorde det tydeligt Så kulle du måske have anbragt to smiley'er: En til hvert øre :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 1. Maj, 2014 Så kulle du måske have anbragt to smiley'er: En til hvert øre :D Lidt dril. Ser du smileyèr med ørerne?? Jeg bruger normalt øjnene til at se med!!!! Ham Louis Nielsen er vist en værre en. 2 briller for 1´s pris. Joh, men vi ser jo osse tingene i stereo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. Maj, 2014 Lidt dril. Ser du smileyèr med ørerne?? Jeg bruger normalt øjnene til at se med!!!! Ham Louis Nielsen er vist en værre en. 2 briller for 1´s pris. Joh, men vi ser jo osse tingene i stereo. Ja da, en til hvert høreapparat, for synssansen hjalp mig ikke meget her :D. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg