Hop til indhold

Recommended Posts

Kinky_eller_Pervers skrev, 1 time siden:

Hej. Nogen af jer der har erfaring med Nadia

https://annoncelight.dk/showad/434950

Syntes hun lyder sååååå fræk

Besøgte hende en del år siden , i Bagsværd .. hun er lækker og har nogen store bløde bryster som er skønne at lege med , men desværre er hendes priser stukkede helt af efter hun flyttede til Frederiksberg ... Men hun er egentlig pengene værd som sådan, men nu har jeg som sagt ikke besøgt hende siden Bagsværd som vel er 8 - 9 år siden efterhånden, dengang fik jeg kun massagen med blow som afslutning. 

Men du går ikke fejl af hendes bryster og røv .. og så havde hun dengang et kønt ansigt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Massage-testeren skrev, for 2 timer siden:

g pengene værd som sådan, men nu har jeg som sagt ikke besøgt hende siden Bagsværd som vel er 8 - 9 år siden efterhånden, dengang fik jeg kun massagen med blow som afslutnin

Er slet ikke nogen der har kneppet hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers skrev, for 29 minutter siden:

Er slet ikke nogen der har kneppet hende

Det var jo ikke hvad du spurgte om , du spurgte bare om nogen havde erfaring med hende . Mener også det er nogen anmeldelse af hende fra sin tid i bagsværd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers skrev, for 46 minutter siden:

Tak for du brugte tid på at svare. Var ikke sådan ment. :-)  

Men jeg tror godt deg er et godt knald , eneste grund til jeg ikke gjorde det dengang var pgs pengene , men hun var nøgen under hele massagen og lavede Pussyslide imens jeg fik hendes bryster i hovedet som sagt det er mange år siden , men husker det tydeligt og har tit ville besøge hende igen men er sku for nærig til at betale så meget for bare 30 min :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...