Kinky_eller_Pervers 75 Skrevet 8. December, 2025 (edited) Hej. Nogen af jer der har erfaring med Nadia https://annoncelight.dk/showad/434950 Syntes hun lyder sååååå fræk Redigeret 8. December, 2025 af Kinky_eller_Pervers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 202 Skrevet 8. December, 2025 Hun er anbefalet her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers 75 Skrevet 8. December, 2025 Desværre ikke meget der står Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 234 Skrevet 8. December, 2025 Kinky_eller_Pervers skrev, 1 time siden: Hej. Nogen af jer der har erfaring med Nadia https://annoncelight.dk/showad/434950 Syntes hun lyder sååååå fræk Besøgte hende en del år siden , i Bagsværd .. hun er lækker og har nogen store bløde bryster som er skønne at lege med , men desværre er hendes priser stukkede helt af efter hun flyttede til Frederiksberg ... Men hun er egentlig pengene værd som sådan, men nu har jeg som sagt ikke besøgt hende siden Bagsværd som vel er 8 - 9 år siden efterhånden, dengang fik jeg kun massagen med blow som afslutning. Men du går ikke fejl af hendes bryster og røv .. og så havde hun dengang et kønt ansigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers 75 Skrevet 8. December, 2025 Massage-testeren skrev, for 2 timer siden: g pengene værd som sådan, men nu har jeg som sagt ikke besøgt hende siden Bagsværd som vel er 8 - 9 år siden efterhånden, dengang fik jeg kun massagen med blow som afslutnin Er slet ikke nogen der har kneppet hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 234 Skrevet 8. December, 2025 Kinky_eller_Pervers skrev, for 29 minutter siden: Er slet ikke nogen der har kneppet hende Det var jo ikke hvad du spurgte om , du spurgte bare om nogen havde erfaring med hende . Mener også det er nogen anmeldelse af hende fra sin tid i bagsværd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers 75 Skrevet 8. December, 2025 Tak for du brugte tid på at svare. Var ikke sådan ment. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 234 Skrevet 8. December, 2025 Kinky_eller_Pervers skrev, for 46 minutter siden: Tak for du brugte tid på at svare. Var ikke sådan ment. Men jeg tror godt deg er et godt knald , eneste grund til jeg ikke gjorde det dengang var pgs pengene , men hun var nøgen under hele massagen og lavede Pussyslide imens jeg fik hendes bryster i hovedet som sagt det er mange år siden , men husker det tydeligt og har tit ville besøge hende igen men er sku for nærig til at betale så meget for bare 30 min :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg