Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

jeg var der for et par mdr. siden - det "spiller" stadig godt derinde og af at være en kvinde oppe i årene - så holder hun sig rigtigt godt og flot - nogen der kender alderen på hende?

Skrevet
Pit. skrev, for 18 timer siden:

jeg var der for et par mdr. siden - det "spiller" stadig godt derinde og af at være en kvinde oppe i årene - så holder hun sig rigtigt godt og flot - nogen der kender alderen på hende?

Jeg mener helt bestemt at hun er 60 år. Hun holder sig virkelig godt.

Skrevet
Pit. skrev, for 19 timer siden:

Hej Pit! Hvad var på menu'en derinde?

Skrevet
JacobCalde85 skrev, for 2 timer siden:

Hej Pit! Hvad var på menu'en derinde?

jeg har kun fået BtB da hun mester det rigtigt godt med rigtig god massage de første 30-35 min. og derefter lækker forside behandling, hun annoncere ikke med hendes menu, så jeg vil ikke udtale mig om mere, men har læst at andre har oplevet andet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.