Hop til indhold

Hvad er fordel og ulemper ved de forskellige områder/byer i thailand?

Featured Replies

Skrevet

Jeg overvejer at tage min 1. Rejse til thailand. Så vil høre om der er nogle der har styr på eller kende en hjemmeside/youtube der oplyser fordele og ulemper ved de forskellige områder/byer i thailand for voksne mænd?

Både det sjove og frække, men bestemt også kultur, swømning, dykning/snorkling osv

Screenshot_20251208_104146_Chrome.jpg

Skrevet
Randersmand skrev, 1 time siden:

Jeg overvejer at tage min 1. Rejse til thailand. Så vil høre om der er nogle der har styr på eller kende en hjemmeside/youtube der oplyser fordele og ulemper ved de forskellige områder/byer i thailand for voksne mænd?

Både det sjove og frække, men bestemt også kultur, swømning, dykning/snorkling osv

Screenshot_20251208_104146_Chrome.jpg

Der er ikke tvivl om at der er stor forskel på tilgængeligheden af diverse kvindelig underholdning.. men prøv at finde en lækker veninde på f.eks Thaifriendky.. Koh Samet er ret lækker til snorkling.. men det er der mange steder der er 

Skrevet
  • Author

Jeg er nok ikke så meget for det der Thaifrendly..... så ender det med man skal slæbe en kvinde med rundt og det gider jeg sku ikke. Så heller short time

Skrevet

Når det gælder kvinder, så kan man starte i Bangkok, Sukhumvit fra Soi 4 Nana og videre ud mod syd/øst, der er masser af lidt dyre kvinder der gerne vil have 2500-3000 ST.

Pattaya er et stort udbud til noget lavere pris, 1-2000 ST og de er over alt.

Nord/øst, Udon Thani, en lille herligt område tæt på Central Plaza med gode billige barer, fx Night&day hvor jeg har haft piger til hele natten for 1500-2000 baht.

Mange andre byer har enkelte gader men dem har jeg ikke brugt så meget.

• 2 months later...
Skrevet
Randersmand skrev, den 8.12.2025 at 21:53:

Jeg er nok ikke så meget for det der Thaifrendly..... så ender det med man skal slæbe en kvinde med rundt og det gider jeg sku ikke. Så heller short time

Det kan nu være en stor fordel at engagere sig med en lokal guide første gang man besøger et land/sted/by - da vedkommende kan forklare mange detaljer om mad, kultur, oplevelser, do/donts, transport mm., som man ellers må bruge lang tid og penge på selv at finde ud af - og så er det jo hyggeligt at have nogen at gå ud at spise sammen med, fremfor at sidde alene med en lækker helstegt fisk. Det koster selvfølgelig noget - men render man rundt til forskellige barer for at støve piger op til short-time og må betale dyre ladydrinks til højre og venstre + en til mamasan og barfine - og ikke kender de gode billige spisesteder - så løber det hurtigt op i mere.

Jeg foretrækker at tage til Pattaya/Jomtien - det er nemt og billigt at komme dertil med bussen fra Subvarbnabuhmi, man kan nemt finde en billig condo eller hotel med havudsigt, adgang til pool, gym, mm. Infrastrukturen i Pattaya er rimelig nem at finde ud af, da der kun er nogle få veje, der går nord/syd - resten øst/vest - og kun nogle få veje, som stammer tilbage fra da bønderne kom ind fra landet for at købe fisk - går sådan lidt på skrå eller bugter sig. Næsten overalt i byen kan man finde områder med barer eller massageklinikker - selv på "the Dark Side" på den anden side af jernbanen, kan man finde girlie-bars, gent clubs mm., da mange faranger holder til der. Personligt foretrækker jeg Pratamnak-området, hvorfra der ikke er langt til Pattaya down-town med Walking Street, LK Metro, Beach Road, Soi Bukhao mm. Soi 6, China Town og Terminal 21 ligger ldit længere væk - men det er kun 2 kroner frem med Bathbussen - og 8 kroner tilbage (hvis man har fået selskab) - men så kan man efter omstigning ved skolen nær Walking Street også køre hele vejen til NaJomtien ;-) 

Redigeret af Jernsvinet

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.