Mister12 660 Skrevet 8. December, 2025 Mødte i dag @AmmaRose igen. Efter lidt dejligt morgenmad, var der tid til at få genopfrisket bekendtskabet. Start menu stod på en rigtig dejlig massage, med en rigtigt dejlig pirring Snart dukkede hendes frække søster op, da nu stillingen blev Cowgirl Efter leg med hendes frække søster dukkede endnu en ny person op Lad os kalde henne for slemme Heidi, uha så kom reb og smæk på menuen Efter denne frække behandling, ja så måtte jeg overgive mig totalt Måtte affyre kanonen Kan @AmmaRose anbefales ja så bestemt Gentagelse: Ja det er jeg bange for, at det kommer til at ske 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 281 Skrevet 8. December, 2025 https://annoncelight.dk/showad/423131 Søgbart link 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 705 Skrevet 8. December, 2025 Mister12 skrev, 1 time siden: Gentagelse: Ja det er jeg bange for, at det kommer til at ske Ja @AmmaRose kan være svært vanedannende, specielt hvis man har prøvet hendes badesex, husker det stadig. Brusebad har ikke været det samme siden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 242 Skrevet 15. December, 2025 Mister12 skrev, den 8.12.2025 at 09:49: Mødte i dag @AmmaRose igen. Efter lidt dejligt morgenmad, var der tid til at få genopfrisket bekendtskabet. Start menu stod på en rigtig dejlig massage, med en rigtigt dejlig pirring Snart dukkede hendes frække søster op, da nu stillingen blev Cowgirl Efter leg med hendes frække søster dukkede endnu en ny person op Lad os kalde henne for slemme Heidi, uha så kom reb og smæk på menuen Efter denne frække behandling, ja så måtte jeg overgive mig totalt Måtte affyre kanonen Kan @AmmaRose anbefales ja så bestemt Gentagelse: Ja det er jeg bange for, at det kommer til at ske Tak Mister. Det var en dejlig tid sammen med dig, intim, privat og intenst. Meget anderledes på den skønneste måde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg