Karsteng 584 Skrevet 8. December, 2025 Gutter, Jeg var for nylig i München. Ingen tur til Tyskland er fuldendt uden at tjekke FKK-mulighederne ud. Jeg besøgte FKK Fantasy med store forhåbninger. Det viste sig ikke at være en særlig succes, og jeg burde have brugt min tid bedre. Når jeg besøger klubber, burde der være en masse fine ting at "se". De steder, der prioriteres, er nudistklubber - hvor damerne skal være nøgne. Så har du mulighed for at vurdere damerne uden kjoler, der skjuler dårlige kroppe. I det mindste havde jeg opdaget, at FKK Fantasy var sådan en klub. Da jeg ankom til Landsbergerstr 216, cirka 15-20 minutter med tog / Voi fra hovedbanegården, blev jeg modtaget i receptionen, fik udleveret et par af de grimmeste plastiksandaler, man kan finde (findes sandsynligvis i alle saunaklubber i Tyskland), en morgenkåbe og en hængelås med nøgler til et frit valgt skab i garderoben. Jeg skiftede tøj og gik ind i det, der skulle være selve klubben: En lille bar med et lille tilhørende rum og et rygerum. Meget lille. Der sad 5-6 piger i baren og så tomme ud. De sagde et kort "hej", da jeg kom ind, og så var der stille. Der var ingen andre mend i lokalet. Af pigerne var der kun én, der fik en 8/10 - de andre piger var ikke rigtig kønne. De grimme sad med bare "saggy" bryster, men med trusser. Samtlige fra Moldovia. Den smukkeste af dem havde en top på, men var uden trusser. Jeg købte en pakke cigaretter og sad i rygerummet et stykke tid bare for at få tiden til at gå og se om der var andre piger der dukkede op. Jeg ryger normalt ikke, så det var ret specielt... Efter en cigaret gik jeg tilbage til baren, og der var det samme dårlige udvalg af piger. Valget faldt på den smukkeste af pigerne. 30 minutter kostede 100 euro med gummi ved bj. Hun ville have 50 euro mere for owo. Det blev ikke owo denne gangen. Vi gik til værelset: Et trist værelse med en beskidt seng. En tragisk oplevelse. Men pigen skulle kneppes, og det var mit job. Jeg fik hende ned på knæ for en kort bj, derefter ned på knæ i sengen, og så var det tid til at kneppe hende stående på gulvet, indtil jeg fik orgasme. Jeg gik tilbage til omklædningsrummet, tog et bad, tog tøj på og tog tilbage til toget og mit hotel. Bestemt ikke en oplevelse, jeg vil anbefale til nogen. Der er flere andre steder i München som måske kan anbefales: https://www.club1001nacht.com/ https://www.fkk-sunshine.de/home?lang=no 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg